Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@23:27:59 GMT

آغاز پرداخت غرامت به کشاورزان سيل زده

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۶۹۷۲

آغاز پرداخت غرامت به کشاورزان سيل زده

خبرگزاري آريا- قائم مقام صندوق بيمه کشاورزي از آغاز نخستين مرحله پرداخت غرامت کشاورزان خسارت ديده سيل در گلستان خبرداد.
به گزارش سرويس اقتصادي آريا، گفت: به بهره برداران بخش کشاورزي که محصولات شان را بيمه کرده بوده اند خسارت پرداخت مي شود.
حسن نژاد افزود: طبق قولي که داده بوديم امروز اولين فقره پرداخت از مرحله اول به کشاورزان داده مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي همچنين گفت: بيش از 71 هزار مورد غرامت خسارت ديدگان در 16 استان کشور تاکنون توسط کارشناسان، ارزيابي شده است و تلاش مي کنيم در کوتاه ترين زمان خسارت مابقي اراضي و واحدهاي توليدي را نيز ارزيابي کنيم.
حسن نژاد تاکيد کرد: ميزان خسارات پرداختي به سيل زدگان مطابق با تعهدات بيمه نامه هايي که از ما خريداري کرده اند محاسبه و پرداخت مي شود.
وي با بيان اينکه حجم خسارات بالا است گفت: تا امروز بيش از 300 ميليارد تومان از خسارت جمع بندي شده است و اين ارزيابي همچنان ادامه دارد.
همچنين رئيس جهاد کشاورزي استان گلستان گفت: در سيل اخير 120 هزار هکتار از اراضي کشاورزي از بين رفته است و 320 هزار هکتار در حدود 30 تا 50 درصد آسيب ديده اند.
مختار مهاجر افزود: 77 هزار هکتار از اين اراضي تحت پوشش بيمه است و امروز با حضور قائم مقام صندوق بيمه محصولات کشاورزي پرداخت غرامتهاي آنان آغاز مي شود.
وي اعلام کرد براي مزارعي که بيمه نشده اند نيز مطابق مصوبه هيئت دولت و متناسب با خسارات وارده تا سقف دو ميليون تومان به ازاي هر هکتار، غرامت پرداخت مي شود که اين پرداخت از هفته آينده آغاز خواهد شد.


كدM-ch2531


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرداخت غرامت كشاورزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد

مهدی قمصریان در یاسوج افزود: در اغلب این حوادث، مقصر‌ها فاقد بیمه شخص ثالث بودند.

وی اضافه کرد: امسال پنجمین سالگرد تصویب قانون اجباری بیمه شخص ثالث است که بر این اساس دارندگان وسایل نقلیه موتوری موظف به داشتن بیمه شخص ثالث هستند.

قمصریان ادامه داد: برطبق این قانون ارائه هر گونه خدمت به وسایل نقلیه موتوری اعم از پلاک گذاری و کارت سوخت و سند مبتنی بر داشتن بیمه است.

مدیرعامل صندوق تامیین خسارت‌های بدنی کشور گفت: در کشور هم اکنون ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزاروسیله نقلیه موتورسیکلت وجود دارد که از این تعداد ۱۰ میلیون فاقد بیمه شخص ثالث هستند.

وی همچنین افزود: هم اکنون ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو در کشور وجود دارد که از این تعداد دو میلیلون خودرو فاقد بیمه شخص ثالث هستند که پلیس موظف است این وسایل را متوقف کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی
  • کشت طلای سفید در سیستان وبلوچستان
  • انعقاد ۴۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • انعقاد ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد