Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@06:47:27 GMT

طرز تهيه ژله بستني ويتريني

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۷۳۶۶

طرز تهيه ژله بستني ويتريني

خبرگزاري آريا -

طرز تهيه ژله بستني ويتريني
مواد لازم براي ژله بستني ويتريني :
ژله آلوئه ورا
چند رنگ ژله دلخواه
شير يا بستني
کاتر دايره در چند اندازه
طرز تهيه ژله بستني ويتريني :
ابتدا هر بسته ژله رنگي را در يک ليوان آب جوش حل کرده و بعد از اينکه ذرات آن کاملا در آب حل شد اجازه مي دهيم کاملا خنک شود بعد از خنک شدن ژله هاي رنگي، به هر کدام نصف ليوان يا کمتر شير هم دما با ژله اضافه مي کنيم (يا يک ليوان بستني).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هم مي زنيم و سيني هاي مستطيلي را چرب کنيد و هر کدام را جداگانه داخل سيني ها بريزيد. و 4 ساعت داخل يخچال قرار مي دهيم تا خود را بگيرد. اگر ژله ها خوب نبندد قالب زدن آن ها سخت مي شود.
وقتي ژله هاي داخل سيني کاملا بسته شدند 2 بسته ژله آلوئه ورا را در 2 ليوان آب جوش کاملا حل مي کنيم و به آن يک ليوان آب سرد اضافه مي کنيم و خوب مخلوط مي کنيم تا ذره ها کاملا حل شوند. سپس قالب اصلي را چرب مي کنيم و نيم سانت از ژله آلوئه ورا را درون آن مي ريزيم و قالب را چند دقيقه داخل يخچال قرار مي دهيم تا کمي نيم بند و غليظ شود، ژله هاي داخل سيني را کاتر زده و روي ژله آلوئه ورا داخل قالب قرار مي دهيم و در ديواره هاي قالب ژله هاي دايره اي را مي چينيم بعد از اينکه ديواره را پوشانديم تا نصف قالب اصلي ژله آلوئه ورا خنک شده مي ريزيم و در يخچال قرار مي دهيم تا تقريبا ببندد.
وقتي که ژله کمي سفت شد ادامه ژله دايره هاي رنگي را روي آن مي چينيم و باز ژله آلوئه ورا داخل قالب مي ريزيم. و چند ساعتي داخل يخچال قرار مي دهيم تا کاملا ببندد. بعد از قالب خارج مي کنيم.
گردآوري: بخش آشپزي بيتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از کنترل حریف انبار کارتن شهرری خبر داد و گفت: آتش در یکی از انبارها کاملا خاموش و انبار دیگر نیز در حال اطفا است و از سرایت آتش به انبارهای مجاور جلوگیری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، جلال ملکی گفت: دو انبار مسقف هر یک به وسعت حدودی 500 متر در بین چندین انبار دچار حریق شده بود که شعله ور بودند و محدوده‌ای از فضای باز به وسعت هزار متری نیز شعله ور بود.

وی افزود: یکی از انبارها مملو از آسپری، افشانه و ادکلن بود که سقف انبار نیز کاملا دفرمه شده بود که در حال حاضر کاملا خاموش شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در ادامه گفت: در حال حاضر بخش زیادی از حریف انبار لوازم یدکی دوچرخه نیز خاموش شده و آتش به طور کامل تحت کنترل است.

آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود

ملکی در پایان با تاکید بر اینکه از گسترش آتش به انبارهای مجاور جلوگیری شده خاطرنشان کرد: کانتینرهای بزرگ کالا در داخل محوطه باز این انبار نیز وجود دارد که یکی از آنها دچار حریق و سپس خاموش شد.

انتهای پیام/ 

 

دیگر خبرها

  • تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • مقصد جدید نیمیر عبدالعزیز: کاملا غیر منتظره
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • نحوه درست کردن لیوان‌های سرامیکی + فیلم
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • میان وعده هایی سالم برای کودکان
  • نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی