Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@19:38:06 GMT

127 واحد متخلف در همدان پلمب شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۸۲۸۴

127 واحد متخلف در همدان پلمب شدند

افشین حولکی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طبق قانون اصلاح ماده 13 قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، تخلف از مقررات بهداشتی نظیر رعایت نکردن بهداشت فردی، ابزار و وسایل، بهداشت محل کار و مواد غذایی ممنوع است.
وی اضافه کرد: مقررات بهداشتی مربوط به مراکز تهیه و تولید، نگهداری، توزیع و فروش و حمل و نقل مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و اماکن عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول طرح سلامت نوروزی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: رعایت قوانین یاد شده منجر به پلمب واحد و معرفی متخلف به مرجع قضایی می شود.
حولکی بیان کرد: 101 مرکز تهیه و توزیع موادغذایی، 15 واحد از اماکن عمومی و 11 مورد از اماکن و غذاخوری ها بین راهی پلمب شدند.
وی افزود: همچنین متصدیان 166مرکز تهیه و توزیع موادغذایی، 44 واحد از اماکن عمومی و 24 اماکن و غذاخوری بین راهی به مرجع قضایی معرفی شدند.
مسئول طرح سلامت نوروزی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: همچنین در این مدت 23 تن و591 کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و از چرخه مصرف خارج شد.
حولکی اضافه کرد: مواد فاسد کشف شده شامل گوشت ضایعاتی، سوسیس و کالباس تاریخ مصرف گذشته، نمک، شیرینی و تنقلات و اقلام مختلف می شود.
وی بیان کرد: بیش از 18 هزار بازدید و سرکشی از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی از ابتدای طرح نوروزی تاکنون صورت گرفته است.
طرح سلامت نوروزی از 20 اسفند سال گذشته آغاز شده و تا 20 فروردین امسال ادامه دارد.
7526/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 حمل و نقل دانشگاه علوم پزشکی طرح نوروزی قانون مواد غذایی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۸۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد

به گزارش خبرآنلاین البرز ؛ سردار "حمید هداوند" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال میزان قابل توجهی مواد اولیه تولید لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به واحد صنعتی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۲۰ تن روغن نارگیل فله ای و ۵ تن سایر مواد اولیه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
سردار هداوند در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۰۹۶۳۰۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان وظیفه شناس در حوزه قاچاق کالا است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899802

دیگر خبرها

  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود