Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به اعزام یک تیم امدادی به لرستان گفت: شهرستان‌های شهرضا، دهاقان، تیران و کرون، شاهین‌شهر، کوهپایه، فریدن، فریدونشهر، چادگان، خوانسار، نایین و گلپایگان در استان اصفهان متأثر از حوادث جوی اخیر بودند. ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

محسن مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره اقدامات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در تعطیلات نوروزی امسال اظهار داشت: از 25 اسفندماه 97 تا 14 فروردین ماه 98 در 11 شهرستان متأثر از حوادث جوی شامل سیل، برف و کولاک و طوفان شن در استان اصفهان، به 17 شهر، 35 روستا، مناطق روستایی و محورهای کوهستانی خدمات لازم امدادی ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرستان‌های شهرضا، دهاقان، تیران و کرون، شاهین‌شهر، کوهپایه، فریدن، فریدونشهر، چادگان، خوانسار، نایین و گلپایگان در استان اصفهان متأثر از حوادث جوی اخیر بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ادامه داد: در این مدت به 4527 نفر در استان امدادرسانی شد، 1252 نفر اسکان اضطراری یافتند، 165 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و 46 نفر به مناطق امن انتقال یافتند.

وی با اشاره به فوت یک نفر در شهرستان سمیرم تصریح کرد: در حوادث نوروز امسال 352 تیم شامل 1097 نفر به همراه 20 دستگاه موتورپمپ و لجن‌کش اقدام به تخلیه آب از منازل مسکونی کردند.

مومنی بیان کرد: 30 چادر، 650 تخته پتو، 220 تخته موکت، 2200 کیلوگرم نایلون، 50 دستگاه والور، 279 بسته مواد غذایی، 1000 بطری آب معدنی، 4852 قوطی کنسرو، 4000 قرص نان، 300 کیلوگرم خرما، 2480 کیلوگرم برنج، 837 بطری روغن، 20 کیلوگرم قندوشکر و 30 لیتر مایع شوینده از 25 اسفندماه 97 تا 14 فروردین ماه 98 در سطح استان اصفهان توزیع شد.

7 تریلر کمک‌های مردم و سپاه اصفهان به گلستان اعزام شداصفهان| سیلاب در مبارکه سبب کشف استخوان‌ها و سفال‌های باستانی شداصفهان| سقوط هواپیمای سم‌پاشی در گلپایگان تکذیب شد

وی با اشاره به کمک‌های این جمعیت به سایر استان‌های سیل‌زده خاطرنشان کرد: 2630 تخته موکت، 3050 بسته غذایی یک ماهه، 1200 بسته غذایی 72 ساعته، 13190 تخته پتو و 2531 چادر امدادی به استان‌های گلستان، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و فارس ارسال کردیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: یک تیم از استان شامل 50 نفر نیروی انسانی، 27 دستگاه موتور آبکش روبین، 18 دستگاه موتور برق، 27 دستگاه کف‌کش، یک خودروی ارتباطات تیپ یک به همراه 2 تکنسین و راننده و 9 خودروی کمک‌دار روز دوازدهم فروردین ماه به استان لرستان اعزام شد.

وی با بیان اینکه در این مدت 1141 نفر نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر استان اصفهان مشغول به امدادرسانی بودند، افزود: در این بازه زمانی 30 مورد اعزام آمبولانس، 13 مورد اعزام خودروست نجات، یک دستگاه خودرو ارتباطات تیپ یک، 21 مورد عملیات رهاسازی و اعزام یک فروند بالگرد صورت گرفت.

وی با اشاره به آمار اسکان اضطراری در استان در طول تعطیلات نوروزی اضافه کرد: 193 نفر در برف و کولاک، 395 نفر در سیل و آب‌گرفتگی، 209 نفر در خدمات حضوری، 2 نفر در حوادث جاده‌ای و 710 نفر در طوفان شن شهرستان نایین اسکان اضطراری یافتند.

انتهای پیام/ ع

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جمعی از پرسنل راهنمایی و رانندگی، اورژانس، هلال احمر و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب در مانوری بمناسبت دهم اردیبهشت روز بدون حادثه، آمادگی خود را برای امداد رسانی در حوادث غیر مترقبه و خدمت به شهروندان اعلام نمودند.   در این مانور نیرو‌های پلیس راه و یگان‌های امدادی هلال احمر، اورژانس و اداره راهداری تکاب با تجهیزات امدادی و خودرو‌های اداری در محل مانور حضور یافته و آمادگی خود را برای مقابله با حوادث احتمالی اعلام نمودند.

دیگر خبرها

  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه