Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:47:08 GMT

پنج اتاق عمل به حضور وزیر بهداشت در ایلام افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۰۵۴۴

پنج اتاق عمل به حضور وزیر بهداشت در ایلام افتتاح شد

ایلام - ایرنا - خانه فرهنگ آیت اله خامنه ای، سالن ورزشی آیت اله هاشمی رفسنجانی و پنج اتاق عمل در بیمارستان امام خمینی (ره) با اعتبار 110 میلیارد ریال با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و استاندار ایلام افتتاح شدند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، از این میزان اعتبار 75 میلیارد ریال مربوط به خانه فرهنگ و سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی و 35 میلیارد ریال مربوط به اتاق عمل های بیمارستان امام خمینی ( ره) ایلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در آیین افتتاح خانه فرهنگ دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: توجه به عرصه فرهنگی کشور حوزه ای است که مغفول مانده و با توجه به تک بعدی شدن دانشگاه ها از فرهنگ غنی این سرزمین غافل مانده ایم و باید بدانیم روح تک بعدی ماندگار نیست.
دکتر سعید نمکی افزود: دانش آموختگان بشدت ماشینی تربیت می شوند که باید از انحصارطلبی که از مشکلات فرهنگی ماست، دوری و در اعتلای بهداشت روان جامعه گام برداریم.
وی با بیان اینکه باید برای عرصه فرهنگ با گشاده دستی وقت گذاشت، گفت: مراکز فرهنگی را به افراد پاکیزه و اخلاق مدار بسپاریم و با استفاده از ظرفیت این افراد برای ماندگاری و توسعه عرصه فرهنگ تلاش کنیم.
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: باید تضادها را کمتر و فرهنگ را سیاست زده نکنیم و بجای گسست بین فرهنگ ها، اقوام و خرده فرهنگ ها پیوست ایجاد کنیم.
نمکی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به طرح تحول نظام سلامت گفت: این طرح بعنوان یکی از طرح های پرمنفعت با تغییراتی در ارائه بسته های خدمت ادامه می یابد.
وی اضافه کرد: اولویت بندی های این طرح شامل کاهش پرداخت از جیب بیمار، حمایت از بیماران خاص و ماندگاری تیم پزشکی و پیراپزشکی در مناطق محروم و کمتر برخوردار همراه با تقویت بخش خصوصی و در چهارچوب های اقتصادی با استفاده از منابع موجود ادامه خواهد یافت.
به گزارش ایرنا، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهمراه استاندار و فرماندار ایلام از بیمارستان 376 تختخوابی، بخش سوختگی بیمارستان امام خمینی(ره)، آزمایشگاه مرکزی و طرح های در حال اجرا بازدید بعمل آورد.
7180/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پزشكي افتتاح پروژه وزير بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیش از ظهر دوشنبه به شهر مقدس قم سفر کرد و با حضور در دانشگاه قم در همایش گرامیداشت مقام استاد که در سالن مفید این دانشگاه برگزار شد حضور یافت.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین سالن جلسات «حکمت» دانشگاه قم که از مجهزترین سالن ها با امکانات دیجیتال در بین دانشگاه های کشور است را افتتاح کرد.

زلفی‌گل در ادامه بلوار تازه تاسیس این دانشگاه که به نام «علامه مصباح یزدی» نامگذاری شده را نیز افتتاح کرد و سخنان کوتاهی با تشکر از تلاش های صورت گرفته در عرصه عمرانی دانشگاه قم گفت: این امر توفیقی است که دستندرکاران و مسوولان دانشگاه مسیر علم آموزی دانشجویان و فرزندان این سرزمین را هموار می کنند و امید است شاهد آثار پر خیر و برکت آن در جامعه اسلامی ایران باشد.

کد خبر 6098277

دیگر خبرها

  • مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • نقش موثر متخصصان مامایی در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت الکلی پزشکان