Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@16:36:02 GMT

فاز تهاجمی؛ تراکتورسازی اول است، تیم خوزستانی آخر

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۰۵۹۶

فاز تهاجمی؛ تراکتورسازی اول است، تیم خوزستانی آخر

تراکتورسازی با برتری یک بر صفر در برابر صنعت نفت شمار گل های خود را به عدد 37 رساند و هم اکنون دارای بهترین خط حمله بازی ها است. سپاهان و استقلال در این جدول دوم و سوم هستند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر به حساب در جدول رده بندی گل زنان در رتبه چهارم قرار دارد و این نشان می دهد برای قهرمانی صرف عملکرد خوب در فاز تهاجمی کافی نیست و باید به صورت موازی در فاز دفاعی هم عملکرد خوب داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بهترین خط دفاعی هم تیمی را به قهرمانی نمی رساند، بطوریکه در حال حاضر استقلال که با 9 گل خورده در 24 بازی صاحب بهترین عملکرد در فاز دفاعی است در صدر جدول قرار ندارد.

 

فوتبال از دو بخش تشکیل شده است. فاز تهاجمی و فاز دفاعی که به هم مرتبط و به نوعی لازم و ملزوم یکدیگر هستند. پرسپولیس نه عنوان بهترین خط حمله را در اختیار دارد و نه عنوان بهترین خط دفاع را اما صدرنشین است و این می تواند حامل این پیام باشد عملکرد نسبی در هر دو فاز می تواند باعث موفقیت شود. در این بین مهم ترین چیز امتیازگیری است.

 

اما به نگاهی به عملکرد تیم ها در فاز تهاجمی متوجه می شویم تنها یک تیم میانگین گل زده اش در هر بازی بالای 1.5 گل است. سپاهان معدل گل زده اش در هر بازی 1.5 گل است و 14 تیم دیگر معدلی پایین تر از این عدد برای خود به ثبت رسانده اند و متاسفانه یازده تیم معدل گل زنی اشان در هر بازی به یک گل هم نمی رسد. این آمار و ارقام نشان می دهد بازی های لیگ برتر با فقر گل روبرو است و تفکر دفاعی در تیم ها قوی تر از تفکر تهاجمی است.

 

جدول رده بندی لیگ برتر بر اساس تعداد گل های زده و هم چنین میانگین گل زده تیم ها در هر بازی:

 

1-تراکتورسازی ( 37) – معدل گل زده در هر بازی: 1.54
2-سپاهان(36) - معدل گل زده در هر بازی: 1.5
3-استقلال (32) - معدل گل زده در هر بازی: 1.33
4-پرسپولیس (30) - معدل گل زده در هر بازی: 1.25
5-پدیده (24) - معدل گل زده در هر بازی: 1
6-پارس جنوبی (23) - معدل گل زده در هر بازی: 0.95
7- نساجی (21) - معدل گل زده در هر بازی: 0.87
8-پیکان (20) - معدل گل زده در هر بازی:0.86
9- فولاد (20) - معدل گل زده در هر بازی: 0.83
10-ذوب آهن (18) - معدل گل زده در هر بازی: 0.78
11-صنعت نفت (18) - معدل گل زده در هر بازی: 0.75
12-سایپا (17) - معدل گل زده در هر بازی: 0.77
13-ماشین سازی (17) - معدل گل زده در هر بازی: 0.7
14-سپیدرود رشت (15) - معدل گل زده در هر بازی: 0.62
15-استقلال خوزستان (14) - معدل گل زده در هر بازی:0.58
16-نفت مسجد سلیمان (12) - معدل گل زده در هر بازی:0.5

تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۰۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!‏

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از عملکرد داور دیدار این تیم مقابل ‏وستهم عصبانی است و می‌گوید تصمیم نادرست داور در نتیجه ‏تاثیرگذار بوده است. بازی دو تیم با تساوی 2-2 به پایان رسید. ‏

لیورپولی‌ها می‌گویند در نیمه اول مسابقه لوکاس پاکتا از وستهم ‏خطایی شدید و واضح روی الکسیس مک‌آلیستر انجام داد که بدون ‏شک باید با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج می‌شد. ‏

لیورپولی‌ها با انتشار تصاویر این درگیری بین دو بازیکن اشاره می‌کنند ‏که پاکتا با بی‌مبالاتی تمام با کف کفش خود به شدت روی ساق پای ‏مک‌آلیستر می‌کوبد و چنین صحنه‌هایی مدتها است در میادین ‏فوتبال با کارت قرمز جریمه می‌شود. ‏

لیورپولی‌ها از اینکه صحنه مورد اشاره حتی توسط وی‌ای‌آر بررسی نشد ‏بیشتر عصبانی شده‌اند. در این صحنه داور تنها به نشان دادن کارت ‏زرد به پاکتا اکتفا کرد و هر چه بازیکنان لیورپول در زمین اعتراض ‏کرده و خواهان بررسی صحنه با وی‌ای‌آر شدند فایده‌ای نداشت.

حساب‌های هواداری لیورپول در شبکه‌های اجتماعی موج بزرگی علیه ‏داور بازی راه انداخته و می‌گویند در این فصل لیورپول دائما با ‏بی‌مهری داوران مواجه بوده است و این را باید یک روند دانست نه ‏اتفاق‌های عادی. آنها برای مثال می‌گویند خطای پاکتا روی مک‌آلیستر ‏عینا شبیه خطایی بود که اوایل فصل کرتیس جونز در بازی تاتنهام ‏انجام داد و اخراج شد. بازی جنجالی‌ای که لیورپول معتقد است ‏بدترین عملکرد داوری و وی‌ای‌آر در این فصل لیگ برتر بوده است. ‏

دیگر خبرها

  • لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!‏
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • شکست پرسپولیس قهرمانی لیگ را تضمین کرد/ سزای بازی دفاعی حذف شدن است/ نباید در غیاب بیرانوند سراغ پنالتی می‌رفتیم
  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم
  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • چهره متفاوت یزدانی بعد از سروصدای انتقامی (عکس)
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!