Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@08:58:50 GMT

پیش بینی مشارکت700 نفر درهمایش بین المللی سرمایه گذاری

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۱۲۷۷

پیش بینی مشارکت700 نفر درهمایش بین المللی سرمایه گذاری

به گزارش ایرنا، ایرج حیدری روز شنبه در نشست هماهنگی برگزاری سومین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در این استان افزود: این همایش در روزهای دوشنبه و سه شنبه 26 و 27 فروردین جاری با محوریت صنعت و معدن، شیلات، کشاوزی، گردشگری، حمل و نقل، طرح های دانش بنیان ومناطق آزاد در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: برگزاری نمایشگاه 2 روزه و هفت برنامه تخصصی سرمایه گذاری در حوزه های مختلف از بخش های جانبی سومین همایش فرصت های سرمایه گذاری در هرمزگان است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: جذب سرمایه گذاری های جدید داخلی و خارجی در حوزه های مختلف از مهم ترین اهداف برگزاری سومین همایش فرصت های سرمایه گذاری در هرمزگان است.
حیدری اظهارکرد: همایش یاد شده، فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری هرمزگان در حوزه های مختلف به عنوان قطب اقتصادی کشور است که می طلبد از همه ظرفیت های رسانه ای برای معرفی استان در سطح ملی و بین المللی بهره گرفته شود.
وی با توجه به اهمیت همایش از تمامی دستگاه های اجرایی و متولی هرمزگان خواست با حساسیت ویژه بحث های مربوط به همایش یاد شده را در حوزه تخصصی خود شامل دعوت از سرمایه گذران داخلی و خارجی، پنل های تخصصی همایش و نمایشگاه پیگیری نمایند.
وی گفت: با برگزاری سومین همایش فرصت های سرمایه گذاری در هرمزگان انتظار می رود شاهد اقدم های خوبی با جذب سرمایه گذاری های جدید در حوزه حمل و نقل، انرژی، گردشگری، صنعت و کشاورزی در استان باشیم.
حیدری ادامه داد: همچنین با توجه به روند خوب سرمایه گذاری هرمزگان در سال گذشته در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت، پتروشیمی، نفت وغیره، امسال نیز با برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری زمینه جذب سرمایه گذاری های جدید در استان که رونق تولید و اشتغال را به همراه دارد، فراهم شود.
این مسوول یادآورشد: در سالجاری که بنام رونق تولید از سوی رهبر فرزانه انقلاب نام گذاری شده ، امیدواریم سومین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در هرمزگان به عنوان جنوبی ترین استان کشور پیشگام اجرای منویات رهبری در راستای تحقق شعار سال باشد.
7195/6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 پتروشیمی حمل و نقل سرمایه گذاری صنعت فرصت های سرمایه گذاری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شهرداری قم گفت: یکی از اقدامات سازمان، محاسبه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر قم بود که در این زمینه ۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری شناسایی شد.

علی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم در خصوص عملکرد سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ بودجه سازمان ۷۰۰ میلیارد تومان بود که باید به عنوان درآمد نقدی و غیر نقدی برای شهرداری تأمین می‌شد.

وی افزود: این بودجه با رشد ۱۴۰ درصد محقق شد، یعنی نزدیک به ۱,۳۰۰ میلیارد تومان که دوبرابر بودجه تعیین شده بود.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شهرداری قم خاطرنشان کرد: این مبلغ شامل ۴ قرارداد مشارکتی بود که در پردیسان بسته شد، همچنین بخشی از قراردادهایی که سال ۱۴۰۱ قسمتی از ثبت مالی‌شان مانده بود در سال ۱۴۰۲ انجام شد.

رمضانی ادامه داد: بخشی از ثبت مالی قرارداد بسط شرقی در سال ۱۴۰۱ انجام و مابقی‌اش در ۱۴۰۲ انجام شد.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان برای سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: برای ۱۴۰۳ عدد بودجه ۱,۵۰۰ میلیارد تومان درآمد است و باید شش هزار میلیارد تومان قرارداد بسته شود تا سهم شهرداری ۱۵۰۰ میلیارد باشد.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شهرداری قم تصریح کرد: سال گذشته یکی از مهم‌ترین اقدامات شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای کل شهر بود، در این زمینه حدود ۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری تعریف شد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان ۱۴۰۴ این فرصت‌ها اطلاع‌رسانی شود.

رمضانی با بیان اینکه فرصت‌های بررسی شده مرتبط با تمام وظایف شهرداری است، گفت: ایجاد شهرک تخصصی مدیریت پسماند، ایجاد نیروگاه‌های خورشید در بوستان‌ها، ایجاد شهربازی، سرمایه‌گذاری در حوزه انبارداری و مسائل لجستیک از جمله فرصت‌های شناسایی شده است.

وی با اشاره به طراحی مجتمع‌های تخصصی صنوف با استفاده از ظرفیت‌های موجود شهر، افزود: مکان‌یابی برای مجتمع تخصصی لوازم یدکی و مجتمع تخصصی صنف کالاهای الکترونیکی و روشنایی صورت گرفته است، همچنین به دنبال احداث یک میدان فروش مواد پروتئینی در مکان مناسب هستیم.

کد خبر 750017

دیگر خبرها

  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد
  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • ۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • برگزاری کارگاه بین‌المللی تئوری مخابرات با حمایت همراه اول
  • سرعت پیشرفت صنعت با حوزه سرمایه‌گذاری متناسب نیست
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول