Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@23:27:45 GMT

«کاپیتان مارول» اولین فیلم یک میلیاردی سال ۲۰۱۹ /عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۲۰۷۳

فیلم سینمایی "کاپیتان مارول" با بازی بری لارسون و جود لاو توانست با عبور از مرز یک میلیارد دلار فروش نخستین فیلم سال جاری میلادی باشد که این موفقیت را به دست آورده است.

جود لاو در فیلم سینمایی "کاپیتان مارول" نقش مارول را ایفا می کند. یک خلبان نیروی هوایی که در یک حادثه، دی‌ان‌ایِ او با فضایی‌ها ترکیب می‌شود و قدرت‌هایی مانند نیروی ماورای انسانی، تولید انرژی و پرواز نصیب او می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوین فایگی رئیس مارول استودیوز اعلام کرد که دلیل انتخاب لارسون، توانایی او در ایجاد تعادل میان قدرت‌های ابرانسانی این شخصیت و جنبه‌های انسانی او بود. ساموئل ال. جکسون در نقش نیک فیوری: مأمور شیلد. فیوری در این فیلم بدون چشم‌بندش ظاهر می‌شود، چرا که وقایع فیلم در دههٔ ۱۹۹۰ میلادی واقع شده و او هنوز چشمش را از دست نداده است.

فیلم سینمایی "کاپیتان مارول" به کارگردانی "آنا بودن" و "رایان فلک" در حال حاضر دو هفته از اکران خود را پشت سر گذاشته و در انتظار پخش جهانی برای شکستن رکوردهای آثار ابرقهرمانی پیش از خود است.

"بری لارسون" بازیگر مطرح هالیوود در این فیلم نقش اصلی یعنی کایتان مارول را بر عهده داشته و علاوه بر وی بازی "جود لاو" بازیگر مشهور هالیوودی در این اثر قطعی شده است. لی پیس، جما چان، آنت بنینگ، کلارک گرگ، جود لاو، ساموئل ال جکسون، کالین فورد، رابرت کازینسکی و بن مندلسون سایر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

شخصیت کاپیتان مارول از سوی دو کمپانی رقیب دی سی کامیکس و مارول استودیو طراحی شده و هرکدام تعاریف خاص خود را در قبال این کاراکتر دارند. البته کمپانی دی سی به این شخصیت اسم "شزم" را داده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دلار فیلم سینمایی انرژی هالیوود کاپیتان مارول فیلم ابرقهرمانی فیلم پرفروش هالیوودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس مدت‌هاست با کمبود مهاجم مواجه است و این تیم در نیم فصل دوم تنها عیسی آل کثیر را به عنوان مهاجم تخصصی داشته‌اند‌.

امید عالیشاه در این شرایط با فرمی آماده به عنوان مهاجم سایه ایفای نقش می‌کرد اما حالا با محرومیت بار دیگر از ترکیب پرسپولیس دور شده است.

در این شرایط اگر اوسمار بخواهد با تاکتیک بازی‌های قبلی کار کند و یک هافبک اضافه نکند، باید روی وحید امیری، کاپیتان تیمش حساب باز کند.

امیری پس از بازگشت از مصدومیت سخت همسترینگ همچنان در تلاش برای رسیده به شرایط آرمانی در ترکیب پرسپولیس است و تمرین امروز سرخ‌ها می‌تواند نقش مهمی در تصمیم اوسمار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • چشم تیم ملی به جمال کاپیتان جدید روشن شد
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • مست عشق، ماجرای یک تابوشکنی در سینما
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!