Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@14:50:58 GMT

تنها برق ۳ شهر به دلیل طوفان و بارندگی شدید قطع است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۲۶۲۲

 مسعود صادقی مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع توانیر همزمان با گسترده شدن بارش‌ها، آخرین وضعیت شبکه برق کشور را گزارش داده و گفت: در حال حاضر شبکه برق با ثبات و پایدار است و مشکلاتی که در برخی از نقاط به دلیل بارش‌ها رخ داده، در حال رسیدگی و رفع است.

صادقی اضافه کرد: شبکه با بحران گسترده‌ای رو به رو نیست و بارش‌ها به اندازه زمستان نیست که بتواند خللی در کار برق رسانی ایجاد کند و بروز برخی خاموشی‌های پراکنده به دلیل بارش‌ها یا طوفان شدید، خارج از تصور نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی از شب گذشته در برخی استان‌ها به دلیل شدت بارشها، راه‌های مواصلاتی برخی روستا‌ها به ویژه در استان‌های لرستان، هرمزگان و مرکزی، بسته شده بود که خوشبختانه مشکلات ناشی از بارش‌ها رفع شده است و هیچگونه خاموشی در سطح فشار متوسط وجود ندارد.

صادقی خاطرنشان کرد: در خراسان جنوبی نیز مشکلات شبکه در سطح فشار متوسط که ناشی از بارش باران بود، رفع شده است.

مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع توانیر همچنین در مورد سیستان و بلوچستان نیز گفت: تنها در شهر زابل به دلیل طوفان شدید، برق تعدادی از روستا‌ها قطع شده است که هم اکنون اکیپ‌های عملیاتی برای رفع مشکلات شبکه در مناطقی که دچار مشکل شده اند، در تلاش هستند.

صادقی با اشاره به شدت بارش‌ها در استان گلستان گفت: به دلیل بارش‌های شدید در استان گلستان ۲۱ فیدر قطع است که همکاران و گروه‌های عملیاتی درحال رفع مشکلات هستند.

وی درباره مازندران نیز اظهار کرد: به دلیل بالا آمدن آب رودخانه ناشی از بارندگی شدید و به منظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی و خطر برق گرفتگی شهروندان، با هماهنگی استانداری مازندران برق شمال شهر ساری و شهرستان سیمرغ قطع شده است.

صادقی یادآوری کرد: براساس گزارش‌های رسیده هم اکنون بارش‌ها در استان خراسان شمالی نیز آغاز شده است، اما همه اکیپ‌های عملیاتی جهت رسیدگی به مشکلات احتمالی در آمادگی کامل به سرمی برند. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: برق مشکلات بارش باران طوفان قطعی برق بارندگی شدید توانير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ابوالقاسم نصیری با اشاره به بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات مدیریت بحران شهرستان و تأکید فرماندار محترم در خصوص آمادگی کامل شهرداری برای مدیریت سیلاب احتمالی، مجموعه مدیریت و کارکنان شهرداری زارچ به‌صورت ۲۴ ساعته در آمادگی کامل قرار داشتند. 
 
وی افزود: با توجه به تجربه‌های سال‌های گذشته، در بارندگی روز‌های اخیر که از شدت بالایی نیز برخوردار بود شهروندان زارچ کمترین مشکل را متحمل شدند. 
 
شهردار زارچ ادامه داد: ماشین‌آلات سنگین شهرداری زارچ در اجرای طرح سیل بند در ورودی روستای چرخاب زارچ حضور فعال و مؤثر داشتند و توانستند حجم زیادی از سیلاب را کنترل و هدایت کنند تا مشکلی برای گلخانه داران روستای چرخاب پیش نیاید.

دیگر خبرها

  • وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم)
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • بارندگی شدید و سیل جان دست کم ۷۰ نفر را در کنیا گرفت+ تصاویر
  • ثبت بیشترین بارندگی در پیکوه طبس با ۲۱ میلی متر
  • بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت 
  • بارش شدید باران در بردسکن 
  • ده‌ها کشته بر اثر سیل در تانزانیا و کنگو
  • بهاران پربارش فارس
  • تخریب وحشتناک خانه‌های زاهدان بر اثر طوفان باد و شن (فیلم)