Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ مرجع تقلید شیعه با بیان اینکه تا همکاری عموم مردم نباشد، مشکلات مردم سیل زده حل نخواهد شد گفت: باید در سراسر کشور مراکزی برای جمع آوری کمک های مردمی تشکیل شود و وجوهات مردم جمع آوری و در آن مناطق هزینه شود.

آیت الله ناصر مکارم شیرازی،  در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم با اشاره به سیل‌های رخ داده در کشور عنوان کرد: قراین به دست آمده نشان می‌دهد که مشکلات مردم سیل زده بیش از آن است که ما فکر می‌کنیم و این مشکلات هم بدون همکاری و مشارکت مردم حل نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید خود را جای سیل زدگان قرار دهیم، اکنون این بخش از هموطنان در وضعیت مناسبی قرار ندارند و بسیاری از مسائل آنان مانند خوراک و پوشاک با مشکل مواجه است؛ همچنین مزارع، احشام و تمام سرمایه این افراد از بین رفته است و باید همگی برای حل مشکلات آن‌ها و جبران خسارت سیل تلاش کنیم.

این مرجع تقلید شیعه بیان کرد: این اتفاقات اخیر یک امتحان بزرگ برای ملت ایران است و باید در این امتحان همگی سربلند بیرون بیایند و نباید این مشکلات باعث شود که برخی نا امید شوند.

وی افزود: دولت، سپاه و ارتش دست به دست هم برای کمک به مردم سیل زده در تلاش هستند، ولی تا همکاری عموم مردم نباشد، مشکلات مردم حل نخواهد شد.

این استاد برجسته حوزه اظهار کرد: بنده این اجازه را صادر کردم که مردم می‌توانند یک سوم کل وجوهات را برای کمک به مردم سیل زده بپردازند، همچنین افراد می‌توانند رد مظالم یا زکات خود را در کمک به مردم سیل زده پرداخت کنند.

وی اضافه کرد: باید در سراسر کشور مراکزی برای جمع آوری کمک های مردمی تشکیل شود و وجوهات مردم جمع آوری و در آن مناطق هزینه شود.

مکارم شیرازی با بیان اینکه تصاویر سیل زدگان واقعا ناراحت کننده است و بنده با دیدن این صحنه‌ها گریه‌ام گرفت، تصریح کرد: بنده یکبار 250میلیون به مردم سیل زده کمک کردم و امروز نیز 100میلیون تومان دیگر کمک می‌کنم و امیدواریم هرکس در توان خود برای حل مشکلات سیل زدگان کمک کند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 سیل آیت الله مکارم شیرازی سیل سیل ایران آیت الله العظمی مکارم شیرازی سیل 98 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

دبیرکل جمعیت هلال احمر می‌گوید تا امروز بیش از ۱۳ هزار بسته غذایی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان توزیع شده است. حدود ۱۱۰ تیم امدادی کار کمک‌رسانی به سیل‌زدگان را انجام می‌دهند. علاوه بر ارتش، سپاه، بسیج و نیرو‌های جهادی، آتش‌نشانانی از تهران نیز به کمک هموطنان خود در جنوب کشور رفته‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید / از کار با «حسن فتحی» لذت بردم
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم
  • منظره زیبا و بهاری دریاچه گهر+ فیلم
  • خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است
  • بعد از دیدن این تصویر نظرتان درباره بید عوض می شود!
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • گریه‌های شدید مشتریان پژو پارس بعد از دو برابر شدن قیمت + ویدئو