Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدارس ماژین و چم شیر با تصمیم ستاد بحران استان و با موافقت استاندار ایلام و برای رفاه حال مردم در مناطق سیل‌زده، تمام مدارس ماژین و روستای چم شیر در شهرستان سیروان از ۱۷ لغایت ۲۰ فروردین‌ماه تعطیل می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان ایلام، بابیان این مطلب، اظهار کرد: با توجه به قطعی آب و برق در مناطق سیل‌زده ماژین شهرستان دره شهر و روستا چم شیر سیروان به تشخیص ستاد بحران استان کلیه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی این مناطق از 17 تا 19 فروردین‌ماه تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسفندیار رستم زاد، بابیان اینکه فعالیت آموزشی مدارس از امروز 17 فروردین در سایر نقاط استان ایلام به‌وقت خود باقی است، ابراز کرد: مدارس این مناطق دچار خسارت و آب‌گرفتگی شده است و در تلاش هستیم که با فراهم کردن مدارس جایگزین و با رفع مشکلات این فضاهای آموزشی، زمینه حضور دانش آموزان مناطق سیل‌زده در کلاس درس فراهم شود.

 

همچنین بر اساس گزارش‌های ارسالی از مناطق سیل‌زده شهرستان دره شهر، با تلاش نیروهای خدمات رسان و شرکت گاز استان ایلام، گاز شهر ماژین از شب گذشته وصل شده و گاز روستاهای این بخش نیز به تفکیک اولویت بعد از تست نشتی وصل خواهد شد.

 

 همچنین برق روستاهای ضلع شرقی بخش ماژین نیز تا ظهر امروز وصل خواهد شد، تردد در محور ماژین دره شهر با استفاده از خودروهای کمک دار و شاسی بلند از طریق راه سخت گذر گرز لنگر امکان‌پذیر است.

 

عملیات نصب پل شناور بر روی پل ماژین از امروز آغاز و مدت 10 روز به طول خواهد انجامید، همچنین نصب پل وحدت آباد ماژین با همکاری مشترک ارتش وسپاه انجام می شود و کار نصب پل میدان خلف روستای میدان خلف ماژین بوسیله سپاه استانی اراک انجام می شود

 

به علت نامساعد بودن شرایط جوی کار امداد رسانی هوایی به مردم سیل زده ماژین از دیروز متوقف و در صورت مساعد بودن هوا دوباره از سر گرفته خواهد شد.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل سیل لرستان خوزستان مناطق سیل زده بارندگی و سیلاب لرستان سیل زدگان پلدختر مدیریت بحران سیل مدارس گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۳۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی شبکه الجزیره نقض آزادی بیان است

در این بیانیه آمده است: این اقدام به اسرائیل لطمه خواهد زد، زیرا به دروغ از دموکراسی و حقوق بشر تمجید می‌کند؛ اما نشان داده است که مرتکب نقض فاحشی در این زمینه شده است.

این نهاد رسانه‌ای فلسطینی افزوده است: ما سکوت شرم آور بسیاری از کشور‌ها را محکوم می‌کنیم که خود را حافظ حقوق بشر می‌دانند، در حالی که درگیر جنگ نسل کشی هستند و در جنگ ساکت کردن اصحاب رسانه مشارکت دارند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد که کابینه وی به اتفاق آرا، بستن دفتر شبکه الجزیره قطر در سرزمین‌های اشغالی را تصویب کرده است.

رادیو رژیم صهیونیستی همچنین با اعلام خبر فوق، اعلام کرد که نتانیاهو گفته است که این رژیم نمی‌تواند خواسته حماس مبنی بر پایان دادن به جنگ، خروج نیرو‌های ارتش رژیم اسرائیل از غزه و رها کردن این جنبش به حال خود در نوار غزه را بپذیرد.

از سوی دیگر، شبکه الجزیره در واکنش به این اقدام رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که کابینه نتانیاهو، در اقدامی سرشار از گمراهی و افترا، همزمان با روز جهانی آزادی رسانه‌ها، تعطیلی دفاتر شبکه در سراسر سرزمین‌های اشغالی را تصویب کرده است.

شبکه الجزیره با محکوم کردن این اقدام رژیم صهیونیستی، آن را مجرمانه و تجاوز به حقوق بشر در زمینه دستیابی به اطلاعات دانست و بر حق این شبکه در ارائه خدمات به بینندگان خود در سراسر جهان تأکید کرد و آن را مطابق با معاهدات بین المللی دانست.

شبکه الجزیره خاطرنشان کرد: اقدام رژیم اسرائیل در سرکوب کردن رسانه‌های آزاد با هدف سرپوش گذاشتن بر جنایت‌هایش در زمینه کشتار و بازداشت روزنامه نگاران، ما را از انجام مسئولیت‌های خود بازنخواهد داشت.

این شبکه قطری تأکید کرد: از ابتدای جنگ در غزه، بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی در راه انعکاس حقیقت به شهادت رسیده‌اند.

شبکه الجزیره همچنین ضمن محکوم کردن ادعا‌های رژیم صهیونیستی درباره زیرپا گذاشتن اصول فعالیت رسانه‌ای، بر پایبندی این شبکه به ارزش‌های مذکور در اصول اخلاق کاری و حرفه‌ای تأکید کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • تعطیلی شبکه الجزیره نقض آزادی بیان است
  • حکم اسرائیل برای تعطیلی دفتر الجزیره
  • چین در دریای زرد رزمایش نظامی ۸ روزه برگزار می‌کند
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود
  • تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین
  • سیل و آبگرفتگی در ۲۱ استان کشور
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده