Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیادمسکن گلستان گفت: کلنگ ساخت نخستین واحد مسکونی شهری که در سیل اخیر تخریب شده بود در شهرستان آق‌قلا به زمین زده شد. ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آق‌قلا، محمدتقی زمانی‌نژاد ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی نخستین واحد مسکونی شهری که براثر وقوع سیلاب تخریب شده است، اظهارداشت: سیلاب در حدود 70 درصد شهر آق‌قلا فروکش کرده و ارزیابی واحدهای مسکونی خسارت دیده انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از دو هزار و 500 واحد مسکونی آق‌قلا در سیل اخیر دچار خسارت شد، گفت: 30 درصد این واحدهای مسکونی به طور کامل تخریب شده و نیازمند نوسازی است.

زمانی‌نژاد با اشاره به کلنگ‌زنی ساخت نخستین واحد مسکونی شهری در استان که براثر سیل تخریب شده است، بیان داشت: کار بازسازی از امروز آغاز شده است و به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق سیل‌زده 50 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و همچنین 12 میلیارد تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

وضعیت بحرانی در برخی مناطق سیل‌زده آق‌قلا؛ احتمال نشست و تخریب منازل مسکونیبیش از 1400 واحد مسکونی در قزوین بر اثر سیل دچار آسیب شدپرداخت تسهیلات 50 میلیونی ساخت مسکن به سیل‌زدگان؛ سیلاب به 17500 واحدمسکونی در گلستان خسارت زد

وی با بیان اینکه بازسازی واحدهای مسکونی روستایی خسارت دیده براثر سیل نیز در استان آغاز شده است، گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی روستایی 40 میلیون تومان تسهیلات کم بهره و ده میلیارد تومان کمک بلاعوض پیش‌بینی شده است.

مدیرکل بنیادمسکن استان اظهارداشت: برای تعمیر منزل و تهیه اثاثیه منزل نیز تا سقف 15 میلیون تومان تسهیلات و پنج میلیون تومان کمک بلاعوض در مناطق سیل‌زده پرداخت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هزینه سیمان و پروانه ساخت در مناطق سیل‌زده استان رایگان خواهد بود.

انتهای پیام/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تامین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

ارسلان مالکی در دیدار با معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بر ادامه همکاری و هم‌افزایی طرفین در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

سود تسهیلات مسکن به ۱۸ درصد کاهش یافت

وی گفت: در این نشست درباره ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

این مهم در راستای دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید مسکن و ساخت مسکن برای کارکنان نیروهای مسلح اجرایی می‌شود.

ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟

پیش از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کد خبر 849618 برچسب‌ها نهضت ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی خبر مهم دفاع - ستاد کل نیروهای مسلح تهران

دیگر خبرها

  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی
  • چرا ژاپن سیاست تخریب و ساخت مجدد دارد؟
  • خسارت بارش‌های شدید به زیر ساخت‌های شهری جنت مکان گتوند