Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:08:06 GMT

2500 تخته پتو از خراسان جنوبی به مناطق سیل زده ارسال شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۴۴۲۸

2500 تخته پتو از خراسان جنوبی به مناطق سیل زده ارسال شد

بیرجند - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: چهارمین محموله کمک های امدادی هلال احمر استان شامل 2 هزار و 500 تخته پتو به مناطق سیل زده کشور ارسال شد.

محمدرحیم شهریاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین 800 دستگاه چادر و 2 هزار تخته موکت برای سیل زدگان خوزستان ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: علاوه بر این 820 بسته غذایی یک ماهه و سه دستگاه خودروی امدادی در دو نوبت برای مناطق سیل زده استان گلستان و 2 دستگاه کامیونت برای توزیع کمک ها هم به لرستان اعزام شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار داشت: تاکنون 60 میلیون تومان کمک های نقدی از طریق صندوق ها و دستگاه های کارتخوان مستقر در شعب، محل نماز جمعه و اماکن پرتردد استان جمع آوری شده است.
وی عنوان کرد: برای جمع آوری کمک های مردمی استان به مناطق سیل زده 50 صندوق هلال احمر در سراسر استان مستقر شده است.
شهریاری یادآور شد: برای جبران خسارت های وارده به سیل زدگان کشور، هلال احمر استان آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نوعدوست است.
وی با بیان اینکه اولویت بر جمع آوری کمک های نقدی است، افزود: نیکوکارانی که تمایل به کمک غیر نقدی دارند می تواند اقلامی شامل پتو، زیرانداز، ست بهداشتی، مواد شوینده، مواد غذایی خشک، انواع کنسرو، شیر خشک و لوازم بازی کودکان برای آسیب دیدگان سیل به شعب جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی تحویل دهند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: شیوه‌های دریافت کمک های نقدی توسط هلال احمر، شماره گیری کد دستوری #780* 112* و یا واریز به حساب 99999 بنام جمعیت هلال احمر نزد تمامی بانک ها و همچنین شماره کارت های 6104 3379 9999 9996 (ملت) و 5894631850259730 (رفاه) است.
7557 * 6054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر مناطق سيل زده كمك هاي مردمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۴۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: امدادگران این جمعیت به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌های ناشی از سامانه قوی بارشی اخیر در استان کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود بارش‌های خوبی که از اواسط هفته گذشته آغاز و تا روز گذشته تداوم داشت ولی مشکلات ناشی از این بارش‌ها در این استان در مقایسه با سایر استان‌ها کمتر بود.

وی افزود: در شش مورد آب گرفتگی که در مناطق شهری کرمانشاه، منطقه سر فیروزآباد، عشایر دالاهو، منطقه ازگله ثلاث باباجانی و روستای قلاجی اسلام‌آباد غرب روی داده بود این جمعیت به ۱۲۲ نفر متأثر از این آب گرفتگی‌ها در قالب ۲۶ خانوار کمک رسانی‌های لازم از جمله تخلیه آب از واحدهای مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه امدادگران این جمعیت از همان ساعات اولیه حضور پررنگی را در مناطق حادثه دیده داشتند، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودرو امدادی و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شد که به خانوارهای حادثه دیده نیز خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد.

وی با بیان اینکه این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت، گفت: در همین مدت همچنین پنج حادثه کوهستان و جاده‌ای نیز در استان به وقوع پیوست که بلافاصله به افراد نیازمند کمک امدادرسانی شد.

کد خبر 750852

دیگر خبرها

  • ۲۳ استان درگیر سیل و آبگرفتگی هستند/ امدادرسانی به بیش از ۸ هزار نفر
  • استان درگیر سیل و آبگرفتگی
  • ۲۳ استان درگیر سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به بیش از ۸ هزار نفر
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • ۱۷ استان کشور متاثر از سیل و آبگرفتی/ امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان