Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان سمنان گفت : یک گروه ۵۰ نفره از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد سمنان و فنی و حرفه‌ای این استان به مناطق سیل زده شهرستان بهشهر و یک گروه ۲۰ نفره از دانشجویان بسیجی دانشگاه های شهرستان های سمنان و دامغان برای خدمات رسانی به مناطق سیل زده استان گلستان اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مصطفی محقق افزود: به زودی گروه های جهادی دیگری از دانشگاه های شهرستان‌های گرمسار و سمنان برای کمک رسانی به مناطق سیل زده استان‌های گلستان و مازندران اعزام می شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سمنان استان گلستان بسیج خدمات رسانی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۴۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه+ فیلم

جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا در هفته‌های اخیر در اعتراض به نسل کشی در غزه و نیز در اعتراض به سیاست‌های جنگ طلبانه و جنایت‌های رژیم صهیونیستی تحصن کردند که پلیس آمریکا ، صد‌ها دانشجوی معترض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را بازداشت کرده است.

دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از «نسل کشی» شوند.

در حمایت از این دانشجویان، جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه علوم پزشکی سمنان امروز با برگزاری تجمع و شعار‌های مرگ بر اسرائیل و دانشجوی آزاده حمایتت می‌کنیم، از دانشجویان معترض آمریکایی حمایت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه+ فیلم
  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • تجمع دانشگاهیان استان سمنان برگزار شد