Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای ایمان افتخاری بعنوان مدیر عامل صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و آقای سیدمیعاد صالحی بعنوان مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور معرفی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛انتصاب آقای دکترایمان افتخاری دانش آموخته سمپاد و مدال آور  طلای جهانی ریاضی در دوسال پیاپی و عضو هیات علمی پژوهشگاه دانش های بنیادی (IPM) به سمت مدیر عامل صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و انتصاب آقای دکتر سید میعاد صالحی دانش آموخته سمپاد و  دانشگاه صنعتی شریف ورتبه اول جشنواره جوان خوارزمی و عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت به سمت مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور بارقه ی امیدی است برای دانش آموزان سمپاد و المپیادهای علمی که با تحصیل و تهذیب وکسب شایستگی های لازم، می توانند در کسوت مدیران ارشد اجرایی به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتصاب این دو نخبه جوان شایسته را به ایشان و جامعه سمپادی های کشور تبریک عرض می کنیم و موفقیت آنها را از خداوند متعال خواهانیم.

         

فاطمه مهاجرانی

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سردار هوشیار در این مراسم گفت: آموزشگاه تخصصی مالک اشتر یکی از آموزشگاه‌ها و مراکز آموزش مؤثر انتظامی کشور است و در دو حوزه سربازی و درجه داری مأموریت‌های سازمانی را انجام می‌دهد.
او افزود: با ایجاد ظرفیت سربازی در آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر، سربازان اهل استان مرکزی و استان‌های همجوار برای آموزش نیاز به اعزام به استان‌های دوردست ندارند.

دیگر خبرها

  • سرمایه‌های وقف باید علمی اداره شود
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • تاکنون از ۳۹ شرکت دانش بنیان حمایت کرده ایم
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک