Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم خدابخش سلیمانی فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۹۲زرهی ارتش گفت: پنج تیپ و یکان های پدافند هوایی و رزمی با پشتیبانی نیروی هوایی و هوانیروز با چهارده فروند بالگرد در حال خدمت رسانی به مردم شریف خوزستان هستند.

وی افزود: تیپ های تکاور، پیاده و زرهی، گروههای مهندسی از جمله تیپ ۴۵ تکاور، تیپ ۲۹۲ تیپ ۱۹۲ ، تیپ ۳۹۲ گروه مهندسی ۴۲۲ پشتیبانی تجهیزات سنگین مهندسی، گروه پدافند هوایی و هوانیروز با چهارده بالگرد در شهرستانها و مناطق شوشتر شعیبیه، زاویه، دزفول، شوش، اهواز،کارون، حمیدیه، چذابه، سوسنگرد، بستان، رفیع، هویزه و مسجدسلیمان مشغول امدادرسانی به مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۹۲ زرهی ارتش افزود: تمامی یگان های مستقر در جنوب غرب نزاجا با مدیریت واحد در سطح منطقه با تمامی پرسنل پایور و وظیفه فرماندهان و مسئولان خود دست به دست هم داده و به فرامین فرمانده معظم کل قوا لبیک گفتند.

وی خاطرنشان کرد: بنا به دستور فرمانده کل ارتش امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی ما تا زمانی که آرامش به کل منطقه استان خوزستان برگردد در جمع مردم خواهیم بود و به امداد رسانی به مردم سیل‌زده ادامه خواهیم داد.

امیر سلیمانی در مورد تخریب سیل‌بند نیشکر تصریح کرد: در شهرستان‌های شوشتر و شعبیه سیلاب در حال تخریب شهر بود که حتماً باید سیل‌بند شکسته می‌شد، به همین خاطر سیل‌بند را شکاندیم و آب به سمت نیشکر ها رفت و شهر در امان ماند.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۹۲ زرهی ارتش گفت: در تخریب سیل بند نیشکر، تیپ ۴۵ تکاور ارتش با ۸۰ دستگاه خودرو و تجهیزات از قبیل بولدزر لودر و بیل مکانیکی و ۵۰۰ نفر نیروی انسانی کادر و وظیفه ی شهر را از خطر سیلاب نجات دادند.

/انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب شفقت به مناسبت هفته بسیج سازندگی طی پیامی این هفته را به جهادگران بسیجی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ (عنکبوت ۶٩)

نعمت خدمتگزاری را و توان خدمتگزاری را که خدای متعال به شما هدیه کرده است، قدر بدانید؛ خدا را شکر کنید؛ افزایش این گنجینه معنوی را از خدا بخواهید. (مقام معظم رهبری)

بسیج سازندگی از ابتدای تشکیل خود به فرمان مقام معظم رهبری مدظله‌العالی تا به امروز به‌عنوان الگویی از خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه شناخته می‌شود.

مجموعه اقدامات هدفمند و جهادگونه بسیج سازندگی در محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم خوش درخشیده و از طریق به‌کارگرفتن ظرفیت‌ها و استعدادهای درونی کشور و بهره‌گیری از فرهنگ و تفکر بسیجی بسیار مؤثر بوده است.

ویژگی ممتاز بسیج سازندگی اتکا به مردمی است که باایمان به اسلام و ولایت‌فقیه همواره وجود خود را بر محور ولایت معنا می‌کنند.

وجه دیگر بسیج سازندگی حضور جهادگران در جبهه نبرد اقتصادی است، بسیجیانی که در جهادی دیگر با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری وارد عرصه تولید و اشتغال‌زایی شدند تا در جنگ نابرابر اقتصادی که دشمنان نظام و انقلاب برای به‌زانودرآوردن ملت شریف ایران علم کردند جانانه مقابله کنند.

بدون شک، بسیج سازندگی در سالی که مقام معظم رهبری آن را با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری فرموده‌اند، سرمشقی دیگر برای افزودن بر دامنه مجاهدات خود یافته و با تمام توان نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود، برای تحقق درخشان این خواسته «ولی‌امر مسلمین» تمام توان و تلاش خود را مخلصانه معطوف خواهد نمود.

اینجانب از تلاش‌های تمامی جهادگران بسیجی، مخلص و همیشه در صحنه به‌ویژه مجاهدت‌های جهادگران ولایت‌مدار لرستان که در عرصه‌های مختلف سازندگی و خدمات‌رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدم برمی‌دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، امیدوارم در ادامه فعالیت‌های خود در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، گام‌های بزرگ‌تر و پرافتخارتری بردارند و با برنامه‌ریزی برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های بی‌نظیر استان لرستان در مأموریت‌های محوله، راه‌های رسیدن به توسعه استان را کوتاه‌تر نمایند، توفیق روزافزونتان را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 6097686

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • غرق شدن سه پسر بچه در کانال آب رسانی مرودشت
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل