Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 - رئیس کمیته فوتبال مجلس معتقد است باید از کرسی نایب رییسی آسیا باید به بهترین شکل در جهت احقاق حقوق فوتبال ایران استفاده کرد.

مهدی تاج روز گذشته موفق شد عنوان نایب رئیسی منطقه آسیای مرکزی کنفدراسیون فوتبال آسیا را بدست بیاورد.

رحیم زارع  نماینده مردم آباده و رئیس کمیته فوتبال مجلس شورای اسلامی در این باره به خبرنگار برنا گفت: کسب کرسی های بین المللی در هر ورزشی به سود کشور است و بدست آوردن این پست نیز همین گونه است، اما باید به بهترین نحو از این کرسی در جهت احقاق حقوق فوتبال ایران استفاده شود و این ماموریت مهم بر عهده آقای تاج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع در ادامه عنوان کرد: در سال های گذشته ما به عنوان یکی از قدرت های سنتی آسیا نتوانستیم در تصمیم گیری های کلان کنفدراسیون قاره تاثیرگذار باشیم و در برخی مواقع حق و حقوق نمایندگان باشگاهی ما پایمال شد و فدراسیون فوتبال باید با کسب این پست اجازه چنین کارهایی را ندهد. ما در حال حاضر 3 نماینده در لیگ قهرمانان آسیا داریم و بنده به درخشش آنها بسیار امیدوارم و فدراسیون فوتبال موظف است از حق و حقوق نمایندگان مان به بهترین شکل دفاع کند.

وی افزود: فوتبال ایران در ابتدای سال 98 موفق شد به دور بعدی رقابت های انتخابی المپیک صعود کند و بی شک مرحله نهایی این رقابت ها که دی ماه در تایلند برگزار می شود ارزش بسیار زیادی دارد و از حالا باید فدراسیون برنامه ریزی مناسبی برای آن رقابت ها داشته باشد تا با تلاش کادر فنی و ملی پوشان ما پس از 4 دهه به المپیک صعود کنیم.

رئیس کمیته فوتبال مجلس درباره وضعیت لیگ برتر عنوان کرد: لیگ برتر امسال شرایط خوبی دارد و چند تیم کاندیدا قهرمانی هستند که محصول این لیگ می تواند آورده خوبی برای تیم ملی کشورمان داشته باشد. امیدوارم هرچه زودتر با مشخص شدن سرمربی جدید تیم ملی، این تیم نیز بتواند برای آینده خود برنامه ریزی های مشخصی داشته باشد و بتواند در آینده نتایج درخشانی را کسب کند.

منبع:برنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: حقوق فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم مرحوم مسعود اسکویی (گوینده رادیو ورزش) در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا دستگاه‌های کمک داور ویدئویی VAR خریداری شده به هفته‌های پایانی لیگ برتر نرسید، اظهار داشت: در خصوص خرید دستگاه‌های VAR هم وزارت ورزش و هم فدراسیون فوتبال فعالیت‌هایی را انجام دادند و مسئولیت خرید این دستگاه‌ها بر عهده فدراسیون فوتبال است.

او ادامه داد: تأمین بودجه خرید این دستگاه‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان تأمین شده است و در این رابطه شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کمی تعلل می‌کند و باید تکلیف ما را مشخص کند اگر بنا است که این شرکت دستگاه‌ها را وارد کند این کار را انجام دهد در غیر این صورت به ما بگویند که سریع‌تر VAR را وارد کشور کنیم.

محمدنبی تصریح کرد: شرکتی که باید این دستگاه‌ها را در اختیارمان قرارداد اعلام آمادگی کرده است و امیدوارم تمامی موانع رفع شود تا از این دستگاه‌ها برای فصل آینده استفاده کنیم.

کد خبر 6098371

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • دانشگاه تبریز در رتبه‌بندی آسیایی تایمز در جایگاه ۱۲۱ دانشگاه‌های آسیا قرار گرفت
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد