Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@21:29:23 GMT

علت انفجار در خط انتقال اتیلن غرب مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۹۶۷۴

فرماندار کرمانشاه با اشاره به انفجار لوله انتقال گاز اتیلن غرب در محور سرفیروزآباد گفت: اقدامات لازم به موقع انجام شده و جای هیچ نگرانی نیست.

فضل الله رنجبربا اشاره به انفجار لوله انتقال گاز اتیلن غرب در محور سرفیروزآباد اظهار کرد: لوله انتقال مواد اتیلنی که از جنوب برای پتروشیمی می‌آید به دلیل رانش ایجاد شده در زمین در پی بارندگی‌های شدید رخ داده دچار مشکل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر اضافه کرد: بلافاصله بعد از وقوع انفجار از طریق دهیاری و بخشداری در جریان موضوع قرار گرفتیم که با همکاری پتروشیمی و دستگاه‌های ذیربط، فلکه اصلی لوله در ۱۵ کیلومتری خط انتقال بسته شد.

فرماندار کرمانشاه اضافه کرد: در حال حاضر در حدود ۱۰ کیلومتری مرکز بخش سرفیروزآباد، مواد داخل لوله ها در حال سوختن است که احتمالا آتش سوزی تا فردا ادامه داشته باشد.

رنجبر اضافه کرد: لوله در ارتفاعات دچار مشکل شده و با اقدامات به موقعی که انجام شده هیچ خطری مردم را تهدید نمی کند و جای هیچ نگرانی نیست.

توضیح جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه درخصوص انفجار در خط انتقال اتیلن غرب کشور

این خط که از جنوب ابتدا خوراک پتروشیمی کوهدشت و سپس کرمانشاه، سنندج و مهاباد را تامین می‌کند در منطقه بوژان فیروزآباد منفجر شده و آتش می‌گیرد که به دلیل رعایت حریم قانونی و فاصله از نقاط مسکونی هیچ گونه خسارت جانی و مالی نداشته است.

 کارشناسان در نظریه اولیه علت این انفجار را احتمال شکستگی ناشی از رانش زمین به دلیل بارش‌های اخیر و یا به احتمال رعد و برق می‌دانند.

 با توجه به اطلاع رسانی به موقع به سرعت خط مذکور در حال اصلاح است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: گاز پتروشیمی زمین مدیریت بحران انفجار کرمانشاه اتیلن خط انتقال اتیلن غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط لوله میلی‌متری ۳۰۰ آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت خط لوله میلی‌متری ۳۰۰ آب شرب در خیابان علامه مجلسی اظهار کرد: عملیات بازسازی و تعویض خط لوله انجام و پرسازی و ایمن سازی محل اجرا شد.

وی گفت: پس از اصلاح نشست خیابان و آسفالت مسیر خیابان باز خواهد شد.

کد خبر 6092312

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت
  • خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • خط لوله میلی‌متری ۳۰۰ آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد
  • رسمی: پسوند خلیج فارس به نام استقلال اضافه شد
  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد
  • پسوند آبی ها عوض می شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم های عربی!
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه