Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر در سخنرانی خود در مراسم افتتاحیه یکصد و چهلمین نشست مجمع عمومی اتحادیه بین المجالس تاکید کرد که دخالت های خارجی علت وخیم تر شدن اوضاع در سوریه، یمن و لیبی است.

وی در ادامه افزود: موضوعات مهمی در منطقه ما مانند اوضاع کنونی سوریه، یمن و لیبی وجود دارد که دیگر ، عوامل منطقه ای قادر به حل و فصل آن ها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با وجود اینکه من نظام های محلی و نیروهای منطقه ای را از مسئولیت این اوضاع مبرا نمی کنم اما دخالت های خارجی و فرامنطقه ای در به وجود آمدن این شرایط از اهمیت بیشتری برخوردار است.

آل ثانی اضافه کرد: اگر اقدامات کشورهای منطقه و کشورهای بزرگ مسئولانه بود و به سمت تغییر مسالمت آمیز و راه کار سیاسی حرکت می کرد، بسیاری از رنج ها و دردهای این ملت ها التیام می یافت.

امیر قطر در ادامه گفت: همه ما می دانیم که هیچ عدالتی بدون حاکمیت قانون وجود ندارد، اما متاسفانه بسیاری از افراد به حاکمیت قانون بدون عدالت اعتقاد دارند و همین مساله از مهم ترین علل سیاست هایی است که قانون را در خدمت نظام حاکم می داند.

وی هشدار داد که در سطح منطقه و جهان خطر کاهش نقش قوانین بین المللی در روابط میان کشورها و نیز تبدیل شدن قوانین بین المللی به سلاح ضعیف ترها افزایش یافته است.

یکصد و چهلمین نشست مجمع عمومی اتحادیه بین المجالس با حضور هیات های پارلمانی از ۱۴۹ کشور جهان از روز شنبه به مدت پنج روز در دوحه قطر برگزار می شود.

کد خبر 4583205

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر قطر سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، از آمادگی دفاعی و بخش های مختلف این منطقه بازدید و توان رزمی این منطقه را مورد ارزيابی قرار داد.

 

امیر سرتیپ علیرضا الهامی ضمن در جمع فرماندهان این منطقه به پیشرفت های چشمگیر ارتش در منطقه اشاره کرد و گفت: با وجود تحریم‌ های ظالمانه و کمبود‌ های فراوانی که در این سال‌ ها وجود داشته است، ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

 

 وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی که در اوج آمادگی به سر می برد، ارتشی منظم، منضبط، محکم و مجهز به تجهیزات نوین است.

 

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه ارتش در همه حوداث، همواره در کنار مردم و خدمتگزار آن‌ ها بوده است، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع در مقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

 

 وی با بیان اینکه امروز می‌ توانیم در سایه وحدت، همدلی و در سایه ولی امر مسلمین با هوشیاری از مشکلات عبور کنیم، خاطر نشان کرد: ما سربازان ولایت هستیم و تا پای جان از این انقلاب و دستاور‌د های آن به عنوان یک بازوی محکم در کنار سایر نیرو‌های مسلح دفاع خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • تشدید اعتراضات در مقابل پارلمان گرجستان
  • واکنش مقام اتحادیه اروپا به حوادث گرجستان
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ درباره تحولات غزه
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند