Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@14:05:01 GMT

گریزمان در نوکمپ خائن شد!

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۲۰۲۵

گریزمان در نوکمپ خائن شد!

هواداران بارسلونا علاوه بر این که مهاجم اتلتیکو مادرید را هو کردند، او را "خائن " نیز عنوان کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اتلتیکو مادرید شنبه شب در هفته سی و یکم لالیگا با نتیجه ۲ بر صفر از بارسلونا شکست خورد. در این دیدار پر حاشیه آنتوان گریزمان نیز هو شد. مهاجم اتلتیکو مادرید هر گاه که توپ را در اختیار می‌گرفت، با سوت‌های اعتراض آمیز هواداران بارسلونا در نوکمپ روبرو می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که نام یازده بازیکن اصلی اتلتیکو در ورزشگاه اعلام شد، بیشترین سوت‌های اعتراض آمیز برای گریزمان بود. با این حال دو بازیکنان بارسلونا (لوئیس سوارس و عثمان دمبله) در تونل ورزشگاه با او رفتار محبت آمیزی داشتند.

در شروع بازی تنها بخشی از ورزشگاه شروع به هو کردن گریزمان کردند. در آغاز نیمه دوم زمانی که اتلتیکو مادرید صاحب نخستین ضربه کرنر شد و گریزمان آن را ارسال کرد، مهاجم فرانسوی دوباره به شدت هو شد و بخشی از هواداران او را خائن خواندند و خواستار خارج شدنش از نوکمپ شدند.

به گزارش ایسنا، دلیل عصبانیت هواداران بارسلونا از گریزمان به خاطر تصمیم سال گذشته این بازیکن بود. بارسلونا قصد داشت با مهاجم فرانسوی قرارداد امضا کند در حالی که همه تصور می‌کردند پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه این اتفاق خواهد افتاد بازیکن اتلتیکو در جریان جام جهانی در یک ویدئو اعلام کرد در تیمش خواهد ماند. رفتار گریزمان و نحوه اعلامش باعث ناراحتی برخی از بازیکنان بارسلونا و هواداران تیم کاتالانی شد.

با وجود اتفاقات سال گذشته باز هم شایعه حضور گریزمان در این فصل در بارسلونا به گوش می‌رسد. هنوز باشگاه کاتالانی اعلام نکرده که به مهاجم اتلتیکو مادرید پیشنهاد داده است. در چنین شرایطی موندو دپورتیوو در یک نظرسنجی از هواداران خواست تا نظرشان را درباره حضور این بازیکن در بارسلونا اعلام کنند. نتیجه قابل توجه بود. ۹۰ درصد طرفداران بارسا اعلام کردند که دوست ندارند مهاجم فرانسوی با تیمشان قرارداد امضا کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آنتوان گریزمان اتلتيكومادريد تیم فوتبال بارسلونا ورزشگاه نوکمپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم

25 آوریل 2004، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. تیم کارلوس کی روش با گل سانتیاگو سولاری در دقیقه 54 از رقیب سنتی پیش افتاد اما شاگردان فرانک رایکارد 4 دقیقه بعد با گل پاتریک کلایورت کار را به تساوی کشاندند. در نهایت روی پاس تماشایی رونالدینیو، ژاوی با این ضربه دقیق دروازه ایکر کاسیاس را در دقیقه 86 باز کرد تا بارسلونا با برتری 2-1 مادرید را ترک کند.

دانلود (2.5MB)

دیگر خبرها

  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن