Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@21:51:54 GMT

وزش باد و بارش‌ها خسارت جانی نداشت

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۳۱۱۰

وزش باد و بارش‌ها خسارت جانی نداشت

شهرضا - فرماندار شهرضا گفت: باتوجه به اقدامات پیشگیرانه ستاد مدیریت بحران شهرستان و حضور به موقع مسئولان در صحنه، وزش باد و بارش‌ها خسارت جانی نداشت و خسارات مادی نیز اندک بود.

علی‌اصغر رفیعی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، اظهار کرد: بارش‌های اخیر در شهرستان بیشتر به صورت رگباری و همراه با وزش باد نسبتا شدید بود که تنها در بعضی نقاط باعث ایراد خسارات مادی به دیوارهای قدیمی، شاخه درختان و دیوارهایی در مناطق روستایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: باتوجه به اقدامات پیشگیرانه ستاد مدیریت بحران شهرستان و حضور به موقع مسئولان در صحنه، وزش باد و بارش‌ها خسارت جانی نداشت و خسارات مادی نیز اندک بود.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه مسیرهای عبور آب به صورت لحظه‌ای کنترل می‌شود، خاطرنشان کرد: رودخانه روستای "اسفرجان" اندکی طغیان کرد که به سرعت با هدایت جریان آب از بروز حادثه جلوگیری شد، قطع دو ساعته برق روستای "امین‌آباد" نیز به دلیل برخورد یک خودرو با تیر برق بود که با اعزام کارشناسان مشکل برطرف شد.

رفیعی‌نژاد یادآور شد: بیشترین حضور نیروهای امداد و نجات شهرستان در مناطق روستایی بود، البته وضعیت شهر نیز تحت کنترل است و عده‌ای از نیروهای امداد و نجات در محلات مختلف آماده کمک‌رسانی و رفع مشکلات هستند.

وی از کاهش آمار تصادفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد و افزود: با اطلاع رسانی به موقع پلیس و رسانه‌ها و همکاری شهروندان از بروز بسیاری از حوادث رانندگی جلوگیری شد.

به گزارش ایمنا، با آغاز فعالیت سامانه ناپایدار جوی از روز شنبه - ۱۷ فروردین، بارش‌های پراکنده در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرضا ادامه دارد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امامزاده شاهرضا بارش باران ستاد مدیریت بحران سیل سيل زده شهرضا وزش باد شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار شفت: حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت / ۴۰ واحد طعمه حریق شد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی نقدی با اشاره به وقوع آتش سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان شفت، اظهار کرد: این آتش سوزی از ساعت ۱۲ شب گذشته آغاز شد.

وی با بیان اینکه حدود ۴۰ واحد تجاری و مسکونی طعمه حریق شده است، افزود: با توجه به بافت و معماری امامزاده ابراهیم(ع) هر واحد سه تا چهار طبقه است و عمدتا از جنس چوب است.

فرماندار شفت از اطفای کامل حریق تا بامداد امروز خبر داد و تصریح کرد: چوبی بودن این واحدها موجب گسترش آتش سوزی شد و آتش نشانان از شفت و احمدسرگوراب و نصیرمحله و شهرک صنعتی شفت و فومن و رشت برای اطفای حریق اعزام شدند.

نقدی با بیان اینکه تلفات جانی نداشتیم، خاطرنشان کرد: آتش نشانان همچنان در حال بررسی میزان خسارت ها هستند و علت اصلی حادثه در دست بررسی است؛ البته طبق شواهد موجود اتصال سیم کشی یک نانوایی که تعطیل بوده موجب شکل گیری حریق شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سیل شبستر تلفات جانی نداشت
  • سیل وحشتناک در شبستر آذربایجان شرقی‌ + فیلم
  • سیل روستای تختان در دهلران خسارت جانی نداشت
  • سیل روستای «تختان» در دهلران خسارت جانی نداشت
  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم
  • فرماندار شفت: حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت / ۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت/۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • خسارت ۱۰۰۰ میلیاردی بارش‌های اخیر به بخش کشاورزی جنوب کرمان