Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال بانوان مرداد ماه سال جاری باید در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شرکت کند. ملی‌پوشان در گروه یک با تیم‌های کره جنوبی (میزبان) و سنگاپور همگروه هستند.

سرپرست نایب رئیس والیبال بانوان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برنامه‌های فدراسیون برای آماده سازی ملی‌پوشان در مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده دو مرحله از اردوها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله نخست اردوها اواخر اسفند ماه سال گذشته و مرحله دوم نیز از ۶ تا ۱۲ فروردین ماه برپا شد. مرحله سوم اردوها نیز از فردا آغاز و تا ۲۶ ام ادامه پیدا خواهد کرد.

متین زبردست در ادامه درباره برگزاری اردوهای مشترک و دیدارهای تدارکاتی نیز گفت: طبیعتاً تیم ملی برای حضور در مسابقات بین المللی نیاز به برگزاری اردوهای مشترک و دیدارهای دوستانه دارد و این در برنامه فدراسیون است. ابتدا کادر فنی باید پیشنهادات خود را اعلام کند و سپس پس از بررسی و در صوت امکان عملی خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که در پیش از پایان سال اعلام کرده بود با رایزنی که باشگاه‌های بزرگ خواهد داشت لیست تیم‌های حاضر در لیگ برتر را پیش از آغاز سال جدید مشخص خواهند کرد آیا این امر محقق شده است یا خیر؟ گفت: با باشگاه‌هایی مانند سایپا و چند باشگاه دیگر صحبت‌هایی انجام شده است و به دنبال این هستیم که تعداد تیم‌ها حاضر در مسابقات لیگ را به عدد ۸ برسانیم. منتظر پاسخ باشگاه‌ها هستیم تا آنها با توجه به بودجه مد نظر و در صورت ممکن حمایت کنند.

زبردست درباره پاسخ مثبت مدبر، مدیر عامل باشگاه سایپا نیز گفت: باشگاه‌ها سایپا قول حمایت داده است اما باید به صورت رسمی جلسه‌ای برگزار کنیم و پس از آن نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ذوب آهن اصفهان عنوان قهرمانی دوره گذشته مسابقات لیگ را کسب کرد تا نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا باشد اما این تیم از حضور در مسابقات انصراف داد تا فدراسیون از تیم پیکان، نایب قهرمان رقابت‌ها بخواهد به جای ذوب آهن اعزام شود که با پاسخ منفی پیکان مواجه شد.

زبردست در پاسخ به این سوال که برگزاری لیگ ضعیف با تعداد اندک تیم‌ها به تیم ملی آسیب خواهد رساند برنامه فدراسیون در این زمینه چیست؟ گفت: داشتن لیگ پویا جز بدیهیات است و تلاش بر این است تا تعداد تیم‌ها افزایش یابد. زمانی این مشکلات حل می‌شود که تعداد تیم‌های با کیفیت افزایش یابد. تلاش بر این است تا این اتفاق رخ دهد اما این بستگی به شرایط اقتصادی کشور دارد. امیدواریم در آینده لیگ پویا داشته باشیم و دیگر شاهد عدم حضور نمایندگان ایران در جام باشگاه‌ها نباشیم.

سرپرست نایب رئیس بانوان درباره رده‌های پایه نیز گفت: بیش‌ترین تمرکز بر روی جذب مربی خارجی برای رده‌های سنی پایه است. به دنبال مربی خوب خارجی هستیم که این امر مستلزم ثبات مدیریتی در فدراسیون والیبال است. امیدوارم هرچه سریع‌تر وضعیت مشخص شود تا بهتر بتوان تصمیم گیری کرد.

زبردست در پاسخ به این سوال که انجام کار دبیری در کنار پست سرپرست نایب رئیسی خللی در انجام کار ایجاد نمی‌کند؟ گفت: کار دبیری وجود ندارد. هرکسی کار خودش را انجام می‌دهد و رئیس به این موارد رسیدگی می‌کند و من نیز در برخی جاها کمک می‌کنم.

کد خبر 4583490 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال بانوان تیم ملی والیبال بانوان ایران فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصباحی مقدم: آمریکا بدنبال تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره شکست توطئه‌های جدید دشمن علیه ملت ایران اظهار کرد: یاس و نومیدی که شامل حال دشمنان شده آن‌ها را از این مسیر باز نداشته و آنان اکنون در حال اندیشیدن تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و بنابراین باید بسیار هوشیارانه عمل ودائما آنان را رصد کنیم.

به گزراش باشگاه خبرنگارن، او افزود: طی چهل و پنج سال عمر انقلاب اسلامی شیطان بزرگ و پیروان او دائما در سیاست‌های خود علیه جمهوری اسلامی شکست می‌خورند، اما باز هم اقدام به توطئه گری می‌کنند.

مصباحی مقدم متذکر شد: یکی از مسائلی که باید بسیار به آن اهتمام داشته باشیم تربیت کودکان و نوجوانان است تا نسل جدید تحت تاثیر القائات دشمنان قرار نگیرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این امر نیازمند آموزش و استفاده از استراتژی دشمن شناسی است بنابراین ضمن ناامید کردن دشمن در عرصه‌های مختلف باید همواره مراقب باشیم تا به واسطه آنان از روزنه‌های دیگر گزیده نشویم.

عباسی: جنگ هراسی یک عملیات روانی است

همچنین علیرضا عباسی با اشاره به عملیات «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات تروریستی رژیم صهیونسیتی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق تاکید کرد: عده‌ای در داخل همیشه به دنبال ایجاد هراس هستند به گونه‌ای که حتی حاضرند تا از پاسخ به حق ایران جلوگیری کنند؛ این درحالی است که وقتی رژیم صهیونسیتی کنسولگری ما که خاک ما حساب می‌شد را مورد تعرض قرار داد، باید به آن پاسخ داده می‌شد، اما برخی اقتصاد کشور را به این موضوعات متصل و به گونه‌ای مطرح می‌کردند که اگر اتفاق بیفتد حتماً تبعات اقتصادی تبعات خواهد داشت.

وی در گفتگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه هدف کسانی که به دنبال جنگ هراسی و القای این فضا بر اقتصاد کشور هستند، درگیر کردن مردم است، گفت: وعده صادق نشان داد که بر خلاف آنچه آن‌ها انتظار داشتند، اتفاق نیفتاد و حتی جنگ روانی یا انتظارات روانی که مردم از چنین اتفاقاتی داشتند و خوف و رجایی که در حمله کردن و نکردن هست و همیشه روی اقتصاد ما تاثیر می‌گذارد، اینجا یک بار برای همیشه تمام شد و بعد از این چنین اتفاقاتی نخواهد افتاد؛ ثابت شد که جنگ هراسی در اقتصاد ایران یک عملیات روانی پوچ است.

این نماینده مجلس افزود: ما انتظار داریم که حتی عملیاتی که ایران انجام داد اثرات مثبتی روی اقتصاد کشور داشته باشد و شوک‌هایی که هر از گاهی برخی روی اقتصاد کشور وارد می‌کردند، ان شاءالله تمام شود و بعد از این ثبات در اقتصاد کشور ایجاد شود. دو گروه در داخل کشور حضور دارند که برای رسیدن به منافع خود تلاش می‌کنند تا جنگ هراسی را به جامه القا کنند؛ گروهی که می‌خواهند مطامع سیاسی خود را پیش ببرند و دولت‌هایی بودند که دوگانه سازش - مذاکره را مطرح می‌کردند و گروهی که به دنبال مطامع اقتصادی هستند؛ اما وعده صادق خط بطلانی روی این مباحث کشید.

عباسی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا پیام پوچ بودن تاثیر جنگ هراسی بر اقتصاد ایران در داخل منتقل شده است؟ عنوان کرد: ممکن است در کوتاه مدت و طی یکی دو هفته پیش رو فضای اقتصاد کشور این پیام را دریافت نکند، اما حتماً این پیام را دریافت خواهد کرد و نتیجه آن ثبات در اقتصاد کشور و کاهش انتظارات روانی در حوزه تورم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مصباحی مقدم: آمریکا بدنبال تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • عباس عبدی: ضربه ایران به اسرائیل پیروزی راهبردی بود /جذب حمایت مردم از این حمله در تعارض با برخورد با زنان در خیابان ها است
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم