Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@00:21:41 GMT

آمریکایی‌ها نمی‌توانند جنایات خود را پنهان کنند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۳۳۴۳

آمریکایی‌ها نمی‌توانند جنایات خود را پنهان کنند

نماینده مردم لنگرود گفت: جنایت آمریکایی‌ها را همه دنیا می‌دانند و آمریکایی‌ها بدانند که نمی‌توانند جنایات خود را پنهان کنند.

به گزارش ایسنا، مهرداد لاهوتی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (یک شنبه) مجلس گفت: حوادث اخیر سیل همه مردم ایران را نگران کرد. فرصت پرداختن به اصول و علل وقوع سیل زیاد است. پیبشنهاد بنده این است که همگی دست به دست هم دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز مردم گرفتار هستند. ان‌شاءالله با این همکاری از این گرفتاری‌ها نجات پیدا کنند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به تصمیم آمریکا مبنی بر قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه های تروریستی ادامه داد: اگر آمریکایی‌ها نمی‌دانند، بدانند که سپاه پاسداران از انقلاب اسلامی حمایت می‌کند. ارتش آمریکا، سازمان سیا و موساد تروریست هستند. آثار جنایات ارتش آمریکا در عراق، سوریه و پاکستان هنوز باقی است. ما ۱۷ هزار شهید ترور داریم. هواپیمای مسافربری ما را در آسمان زدند و به فرماندهانشان مدال افتخار دادند. جنایت آمریکایی‌ها را همه دنیا می‌دانند و آمریکایی‌ها بدانند که نمی‌توانند با این اقدامات جنایات خود را پنهان کنند.

نماینده مردم لنگرود تاکید کرد: در مورد اقدام آمریکایی اقدام متقابلی با قید دو فوریت انجام خواهیم داد تا هیأت حاکمه آمریکا از اقدام بی جا و احمقانه خود پشیمان گردد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به فصل برداشت چای گفت: با وضعیت فعلی چه تضمینی وجود دارد که چای‌کار به تولید خودش ادامه دهد. من از معاون پارلمانی رئیس جمهور خواهش می‌کنم که دکتر حجتی را مکلف کند که ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف کند. ما از شما عاجزانه خواهش می‌کنیم. ما نمی‌خواهیم که شما یارانه را به کشاورزان اختصاص دهید. همین ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف کنید. من نمی‌خواهم بگویم که پشت این واردات چای چه مافیایی خوابیده است. اول سال است و نمی‌خواهم کام ملت ایران و شما را تلخ کنم.

لاهوتی در پایان در مورد آبخیزداری گفت: واگذاری‌هایی در حوزه‌ انتخابیه بنده انجام شده است پرسش اول این است که چرا وگذار شده است مگر می‌شود که واگذاری صورت بگیرد و مسئولین منطقه‌ای متوجه نشوند. از دستگاه قضائی و سایر دستگاه‌ها خواهش می‌کنم قرارداد افرادی که زمین گرفته‌اند و کار نکرده‌ان را لغو کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: با فروش فیلترشکن به مردم یاد دادیم که می‌توانند خلاف کنند

محمد باقری بنابی، نماینده بناب در مجلس با انتقاد از فروش فیلترشکن گفت: «پلتفرم‌های خارجی را در حالی فیلتر کردند که عملاً ۹۰ درصد مردم از فیلترشکن استفاده می‌کنند و مشخص است چه کسانی از این فیلتر کردن سود می‌برند».

به گزارش صدای ایران و به نقل از زومیت، این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه با فروش فیلترشکن‌ها به مردم یاد دادیم که می‌توانند خلاف کنند، گفت: «مردم هم باید بدانند سود فروش فیلترشکن‌ها به جیب چه کسانی می‌رود».

او اعمال محدودیت‌های اینترنت را به جریانی در دولت و مجلس نسبت داد: «در ایران اسلامی برای اینکه زیرساخت‌های فرهنگی را درست نکردیم، جریانی به دنبال کنترل اینترنت و سرعت آن است. این جریان در حال حاضر در دولت و مجلس حضور دارد و به خاطر اینکه بتوانند مثلاً مردم را دین‌دار نگه دارند، این محدودیت‌ها را اعمال می‌کنند».

باقری بنابی ادامه داد: «ما به وزیر ارتباطات تذکر داده و تذکر خواهیم داد. خصوصاً در مجلس دوازدهم اولین سؤال ما از وزیر ارتباطات درباره برنامه‌هایش برای سرعت اینترنت کشور خواهد بود. چراکه وضعیت اینترنت در کشور‌هایی مثل عراق، افغانستان و پاکستان به‌مراتب از ما بهتر است».

«یکی از سؤالات محوری ما [از وزیر ارتباطات]دربارهٔ فیلترشکن‌ها خواهد بود که دست چه کسانی است و چه کسانی از فروش آن سود می‌برند که باید برای همه شفاف شود. ما با فیلترینگ به مردم یاد دادیم که علاوه بر فضای مجازی، در جا‌های دیگر هم می‌توانید خلاف کنید. «نماینده بناب تأسیس دفاتر و مراکز پلتفرم‌های خارجی را در داخل کشور ناممکن دانست و تأکید کرد: «با توجه به تحریم‌ها امکان انجام دادن این کار وجود ندارد و هیچ‌وقت این اتفاق نخواهد افتاد و باید تجدیدنظری در سیاست‌ها اعمال شود».

از اوایل پاییز ۱۴۰۱، وقتی اینستاگرام، واتس‌اپ و مجموعه‌ای از پلتفرم‌های دیگر فیلتر شدند، بازار فروش VPN‌ها رونق گرفت. در آن زمان غلامرضا نوری قزلجه، نماینده دیگر مجلس با انتقاد از این وضع گفته بود: «فیلتر شدن پلتفرم‌هایی، چون اینستاگرام جز اینکه بازار را برای فروش فیلترشکن‌ها و VPN‌ها باز کند، کاری نمی‌کند.»

مرداد پارسال هم از مجلس خبر رسید که طرحی برای تحقیق و تفحص بر این بازار در جریان است. در آن زمان جواد نیکبین، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، در حرف‌هایی مشابه گفته‌های امروزِ نماینده بناب گفته بود که باید مشخص شود «چه کسی و چه کسانی از فروش این فیلترشکن‌ها سود می‌برند».


دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: با فروش فیلترشکن به مردم یاد دادیم که می‌توانند خلاف کنند
  • مسوولیت جنایات در رفح بر عهده رژیم صهیونیستی و آمریکا است
  • بورسیه دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا
  • بیداری دانشگاهیان آمریکا حاصل رسوایی رژیم صهیونیستی است
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • حضور پلیس، نتوانست به تظاهرات دانشجویان پایان دهد
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • ۶ نکته در مورد پذیرش دانشجویان اخراجی در آمریکا
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند