Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@12:27:07 GMT

علت انفجار لوله انتقال گاز اتیلن غرب کشور چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۳۷۲۳

علت انفجار لوله انتقال گاز اتیلن غرب کشور چه بود؟

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمانشاه گفت: آتش‌سوزی خط لوله اتیلن غرب کشور در بخش سرفیروزآباد کرمانشاه با تلاش نیرو‌های امدادی صبح امروز خاموش شد.

فضل‌الله رنجبر در خصوص جزئیات انفجار لوله انتقال گاز اتیلن غرب کشور، در منطقه سر فیروزآباد کرمانشاه، اظهار داشت: بارندگی‌های شدید چند روز گذشته منجر به رانش زمین و انفجار لوله انتقال گاز اتیلن غرب منطقه سرفیروز‌آباد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از انفجار، بلافاصله متولیان امر را از آتش‌سوزی محل خط لوله مطلع کردیم و اقدامات اولیه به خوبی انجام گرفت و شیر فلکه اصلی که در فاصله ۱۵ کیلومتری بود بسته شد.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه محل انفجار لوله خط انتقال گاز اتیلن بیش از ۱۰ کیلومتر با مرکز سرفیروز‌آباد فاصله دارد، گفت: آسیبی به اموال مردم نرسیده است، البته مقداری به دلیل جنگلی بودن منطقه، خساراتی به محیط زیست به خاطر آتش‌سوزی وارد شده که چندان وسیع نیست.

رنجبر ادامه داد: ساعت ۶ صبح امروز آتش‌سوزی در محل مهار شد و تعمیرات این خط لوله نیز به‌زودی شروع می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: خط لوله اتیلن غرب آتش سوزی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت از ۴۱ مورد تعرض به خطوط لوله انتقال نفت در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت این رقم نسبت به سال قبل از آن کاهش داشته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت گفت: در سال 1402 بالغ بر 41 مورد تعرض به خطوط لوله انتقال نفت ایران رخ داد که با اقدامات به‌موقع، از این تعداد 25 مورد به برداشت نفت یا فرآورده منجر نشد.

وی افزود: نسبت به سال 1401 که 47 مورد انشعاب غیرمجاز با 35 مورد برداشت نفت‌ یا فرآورده داشتیم، میزان سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش داشته است.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • با دیپلماسی فعال منطقه‌ای ایران خط لوله صلح با وجود کارشکنی آمریکا در حال ساخته شدن است
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • لحظه هولناک انفجار زودپز در صورت یک مرد (فیلم)