Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در مرحله نيمه نهايي جام حذفي انگلستان، منچسترسيتي در ومبلي مقابل برايتون قرار گرفته است.
به گزارش آريا، منچسترسيتي در ديدار نيمه نهايي جام حذفي انگليس مقابل برايتون قرار گرفت و در نهايت با تک گل گابريل ژسوس به پيروزي رسيد اما لحظه جنجالي بازي، زماني بود که کايل واکر، مدافع راست سيتي، به خاطر خطاي عليرضا جهانبخش عصباني شد و با او درگيري پيدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقيقه 32 بازي بود که جهانبخش در تلاش براي ممانعت از خروج توپ از زمين، با واکر درگير شد و مدافع تيم ملي انگليس که قصد مشايعت توپ را داشت، نقش زمين شد. جهانبخش هم که کنترلش را از دست داده بود، لحظه اي پاي خود را روي ران واکر گذاشت و اين اتفاق، خشم مدافع سيتي را به همراه داشت.
او بلافاصله از زمين بلند شد و مقابل جهانبخش ايستاد و در لحظه اي که قصد فاصله گرفتن از ستاره ايراني برايتون را داشت، ضربه اي به پيشاني او زد که باعث عصبانيت جهانبخش شد اما پيش از اينکه بتواند خود را واکر برساند، ادرسون، دروازه بان سيتي از راه رسيد و مانع ادامه درگيري شد.
در ادامه مارتين تيلور، داور بازي، صحنه را با VAR بازبيني کرد اما به دادن کارت زرد به هر دو بازيکن اکتفا کرد؛ تصميمي که با تعجب کارشناسان انگليسي همراه بود.
آلن شيرر، کاپيتان سابق تيم ملي انگليس که در استوديوي بي بي سي حاضر بود، گفت:" واکر خيلي خيلي خيلي خوش شانس بود که اخراج نشد."
مارتين کيون، کاپيتان سابق آرسنال نيز با تاييد صحبت هاي شيرر گفت:" او بايد اخراج مي شد. وقتي صحنه را با سرعت کم تماشا مي کنيد، متوجه مي شويد که او با سرش ضربه زد. او بايد از بازي اخراج مي شد."
جرمين جيناس، هافبک سابق نيوکاسل هم نظري مشابه دو کارشناس ديگر داشت:" هر داور ديگري بود، احتمالا به او کارت قرمز مستقيم نشان مي داد."
کريس هاتن، سرمربي برايتون، اعتقاد دارد که کايل واکر بايد در جريان رويارويي منچسترسيتي-برايتون در مرحله نيمه نهايي جام حذفي انگليس از ميدان مسابقه اخراج مي‌شد.
به نقل از اسکاي، در نيمه اول بازي در ومبلي، واکر با پيشاني خود سر جهانبخش را به عقب هل داد ولي داور بازي به نشان دادن اخطار به مدافع راست منچسترسيتي بسنده کرد؛ لحظاتي بعد کمک اين تصميم مورد تاييد کمک داور ويديويي هم قرار گرفت. اما سرمربي برايتون پس از بازي عقيده ديگري داشت:
به اعتقاد من کارت قرمز داشت. ما از بازيکنان خود مي‌خواهيم صادق باشند و عليرضا اهل اغراق کردن نيست که بخواهد مثل بعضي بازيکنان صورتش را بگيرد و روي زمين به اين طرف و آن طرف بغلطد. اين حرکت در موقعيت‌هاي بسياري براي فرد خاطي کارت قرمز در بر داشته است. به نظرم نيروي وارد شده به حدي بود که موجب اخراج بازيکن شود.  
با اين حال هاتن هنوز از VAR پشتيباني مي‌کند.
حالا در برهه‌اي هستيم که همه تقاضاي بازبيني ويديويي مي‌کنند. نمي‌دانم اين فناوري ما را به کجا مي‌رساند ولي اين که در صحنه از کمک داور ويديويي هم استفاده شد، ما را دلسردتر مي‌کند. اما واکنش عليرضا صحيح بود چون اتخاذ تصميم درست به او مربوط نمي‌شد و به داوران بر مي‌گشت. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جهانبخش کارت قرمزي سيتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز 6 بازی در حال برگزاری است که نتایج آن به شرح زیر است:

مس کرمان صفر- چادرملو صفر

داور: احمد محمدی

اخرج:

گل:

-----

فجر سپاسی شیراز صفر  - گل گهر سیرجان صفر 

داور: حسین زمانی 

اخراج:

گل:

-----

هوادار تهران صفر  - مس سونگون ورزقان صفر 

داور: شاهین یزدانی 

اخراج:

گل: 

-----

تراکتور تبریز صفر  - ذوب آهن اصفهان صفر 

داور: امیرسامان سلطانی 

اخراج:

گل:

------

ملوان بندرانزلی صفر - سایپا تهران صفر 

داور: مهرداد خسروی

اخراج:

گل:
-----

استقلال ملاثانی صفر  - سپاهان صفر 

داور: هادی علی نیافز

اخراج:

گل: 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر صفر
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • برایتون 0-4 سیتی: تلافی رئال را سر دی‌زربی خالی کردند
  • سوپرگل خاص کی‌دی‌بی: اولین گل ضربه سر!‏ (عکس)
  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)