Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهیار روستای دارابکلا شهرستان میاندورود گفت: سه سال است که برای خط‌کشی مسیر سورک به دارابکلا با مسئولان اداره راه رایزنی کردیم اما تاثیری نداشت و نبود اعتبار را دلیلی برای انجام ندادن خط‌کشی این مسیر اعلام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمد دباغیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: جاده سورک مرکز شهرستان میاندورود به دارابکلا به طول پنج کیلومتر از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: این جاده دو بانده بوده وهیچ‌گونه روشنایی نیز ندارد و خط‌کشی آن نیز تقریبا محو شده است و شانه خاکی هم ندارد.

دهیار دارابکلا، خاطرنشان کرد: سه سال است که برای خط‌کشی این مسیر با مسئولان اداره راه رایزنی کردیم اما تاثیری نداشت و نبود اعتبار را دلیلی برای انجام ندادن خط‌کشی این مسیر اعلام کردند.

دباغیان تاکید کرد: در شب که جاده روشنایی ندارد این خط‌ها می‌تواند به رانندگان کمک کند که در حال حاضر به‌دلیل نامشخص بودن و همچنین جاده دو بانده مسیر، خطرات زیادی برای رانندگان و افراد ناشناس جاده دارد به‌خصوص زمانی که هوا بارانی باشد.

وی با بیان اینکه این جاده چند پیچ خطرناک دارد و برای اصلاح آن باید اقدام شود، افزود: چندین سال است که درخواست و پیگیری کردم که این مسیر تعریض شود اما هنوز جواب مناسبی به ما داده نشد.

دباغیان گفت: این جاده محل عبور و مرور 9 روستا است و همچنین به‌دلیل داشتن جنگل زیبا، محل رفت و آمد مسافران زیادی است به‌خصوص در زمان تعطیلات و اعیاد که روزانه چند هزار دستگاه خودرو از این مسیر عبور می‌کنند به همین دلیل نیاز به توجه جدی مسئولان دارد تا از وقوع حوادث جلوگیری شود.

دهیار دارابکلا در پایان گفت: جاده داخل روستا را با کمک شورا و مردم و دهیاری توانستیم تعریض کنیم و نقاطی که نیاز به دیواره، پل و کانال بود انجام شد و این روند همچنان ادامه دارد تا مردم و مسافران به راحتی بتوانند از داخل روستا عبور کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای چاه‌غلامعلی زرند در محاصره سیل 

ایسنا/کرمان بخشدار یزدان‌آباد زرند از مسدود شدن جاده دسترسی منطقه عشایری چاه‌غلامعلی خبر داد.

ایزدی امروز ششم اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی بارش‌های شب گذشته و امروز و جاری شدن سیلاب، مسیر روستای چاه‌غلامعلی میدود شده است.

وی از شهروندان خواست از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند .

بخشدار یزدان آباد از دامداران به ویژه دامداران روستای چاه‌غلامعلی خواست از چرای دام در مسیر رودخانه‌ها و سیلاب‌ها دوری کنند .

ایزدی گفت: مسیرهای جاده‌ای باز است و رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • شانه‌زدن مو‌های آقای رئیس‌جمهور سوژه شد (فیلم)
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • ببینید | اردوغان جنجال به پا کرد؛ شانه زدن موهای رئیس‌جمهور هنگام ورود به دادگاه
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • روستای چاه‌غلامعلی زرند در محاصره سیل 
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد+ فیلم
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد