Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شهبازی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که با موضوع تجمیع ارائه خدمات به استان سیل زده خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه البرز بعنوان استان معین خوزستان در بحران سیل تعیین شده، افزود: بر این اساس این جلسه برای هماهنگی امداد و خدمات رسانی به خوزستان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: از پیام های تقدیر و تشکر نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی برای مدیریت بحران اخیر قدردانی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی گفت: بر اساس ابلاغ وزیر کشور در تعاقب بازدید از استان های سیل زده لرستان و خوزستان، 6 استان را بعنوان معین خوزستان تعیین شده اند که باید این استان ها در آماده باش برای امدادرسانی و کمک رسانی باشند. 

وی افزود: به طور قطع جلسه ای برای آسیب شناسی و احصا وضعیت البرز در مواجهه با مخاطرات طبیعی اعم از سیل و زلزله و... برگزار خواهد شد.

استاندار البرز اضافه کرد: اکنون مردم خوزستان در رنج و زحمت هستند و سدهای بزرگی که در این استان وجود دارد همچنین دبی ورودی و خروجی آب به این مخازن افزایش چشمگیری داشته که مسبب بحران های جدی است.

وی گفت: خوزستان و مردم آن حق بزرگی به گردن ایران اسلامی دارند و در ادوار مختلف بلاگردان کشور بوده اند.

شهبازی افزود: در البرز طی بحران های اخیر و احتمال وقوع حادثه سیل، به واقع طعم شیرین اتحاد و انسجام را چشیدیم که این امر منتج به رضایتمندی و پیشگیری از حوادث جدی شد.

وی عنوان کرد: اکنون استان خوزستان نیز به این تدابیر و تجمیع خدمات رسانی به آسیب دیدگان نیاز دارد بنابراین مجموعه البرز باید در قالب ید واحده وارد عمل شوند.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه نباید ریتم ناهماهنگی از البرز خارج شود، گفت: البرز کمپی متشکل از نیروی امدادی و خدمات رسان در خوزستان تشکیل خواهد داد.

وی افزود: اولین محموله ای که به صورت هوایی و در اسرع وقت از به استان های لرستان و خوزستان ارسال شد، از سوی البرز بود که این اقدام طی هماهنگی صورت گرفته با فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت.

شهبازی خاطرنشان کرد: فرصت ها محدود است از این رو از تمامی دستگاه ها و نیروهای استان انتظار می رود که در کمترین زمان ممکن نسبت به انجام ماموریت ها اقدام کنند.

وی گفت: از ایرلاین نیز انتظار می رود که با درک صحیحی از شرایط، پای کار باشند و ارسال محموله های البرز به استان های سیل زده تسریع شود.

استاندار البرز افزود: نیروهای نظامی و انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره)، دستگاه های خدمات رسان مانند آب، برق و گاز باید آمادگی کامل برای اعزام و اقدام در جهت خدمات رسانی به خوزستان داشته باشند.

وی با بیان اینکه کاری بر اساس احساسات در البرز صورت نمی گیرد بلکه کلاسه بندی شده و با برنامه اقدام می شود، ادامه داد: برنامه ها باید پخته و جمع بندی شده مسیر خود را طی کنند.

شهبازی گفت: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز مامور به هماهنگی برای ایجاد کمپ و تجمیع خدمات است تا امکانات و تجهیزات لازم فوری به خوزستان ارسال و اعزام شود.

وی افزود: فعالیت موکب هایی که در اربعین به مردم خدمات ارائه می دادند نیز باید با هماهنگی و در قالب همان کمپ مدیریت بحران البرز صورت گیرد.

استاندار البرز در پایان در گفت و گو با واحد مرکزی خبر با اشاره به اینکه خوشبختانه در بارش های شدید اخیر البرز متحمل خسارات مالی زیادی نشد، گفت: بر این اساس از تمامی دستگاه ها خواسته شد که تا پایان وقت اداری امروز آمار دقیقی از میزان خسارت های حوزه خود اعلام کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان البرز استان خوزستان خدمات رسانی دبی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد و معلم اخلاق استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم افزود: معلمان شمع وجود خویش را برای روشنایی راه ما و آیندگان ما ارزانی داشتند و این روحیه ایثار در کمک به نیازمندان نیز متجلی است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با توجه به ظرفیت خوبی که بین فرهنگیان وجود دارد، برنامه‌های در دست اجرا و همچنین کمک و تعامل ادارات آموزش و پرورش در سطح استان این تعداد در سال جاری افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از همکاری یک هزار و ۶۸۹ معلم با کمیته امداد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد و افزود: خوشبختانه در قالب موضوعات فرهنگی نیز شاهد همکاری معلمان هستیم.

صالحی با بیان اینکه خیران با هر مبلغی می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک‌اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

گفتنی است؛ در حال حاضر قریب به ۴۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند.

کد خبر 6090729

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر