Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام، گفت: محور ایلام به مهران بعد از تونل کربلا که به علت جاری شدن سیل تخریب‌شده بود تا ۴۸ ساعت آینده بازگشایی می‌شود.

«نورالله دلخواه»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: محور ایلام به مهران، از روز 12 فروردین ما سال جاری، به علت بارش شدید باران و جاری شدن سیل تخریب شد که بلافاصله با تلاش عوامل راهداری کار ترمیم و بهسازی آن را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام، ابراز کرد: اصلاح موقعیت رانشی بعد از تونل کربلا به سه‌راهی ماربره در قالب پروژه چهار خطه مهران توسط راه و شهرسازی و بازسازی وضع موجود و برقراری ارتباط در این محدوده توسط راهداری طی روزهای آتی باید انجام شود.

 

وی، بابیان اینکه به دنبال بارش‌های اخیر و جاری شدن سیل در مناطق مختلف این استان ۸۱۰ کیلومتر از راه‌های استان دچار خسارت شده است، افزود: نشست‌های موضعی، رانش، آب بردگی آسیب‌های جدی به راه‌های این استان وارد کرده و همچنین ۲۷ دستگاه پل تخریب و به ۷۵۰ دستگاه پل آسیب‌های جدی واردشده است.

 

دلخواه، بابیان اینکه میزان خسارت اولیه بالغ‌بر یک هزار میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: با توجه به تخریب پل گاومیشان و قطع ارتباط جاده‌ای شهرستان دره شهر به شهرستان پل‌دختر در استان لرستان، مطالعات احداث و جانمایی پل جدید گاومیشان در حال انجام است و به‌زودی کار احداث این پل آغاز می‌شود.

 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام، با تأکید بر تلاش در راستای تسریع در رفع خسارت‌های به وجود آمده ناشی از سیل در جاده‌های استان، گفت: وزیر راه و شهرسازی نیز با حضور در استان ایلام از مناطق سیل‌زده استان به‌ویژه ماژین بازدید کردند که در این راستا دستورات لازم را صادر و بر تسریع در روند رفع خسارت‌ها تأکید کردند.

 

وی، بیان کرد: در حال حاضر نیز پل میدان خلف شهر ماژین در دسترس قرارگرفته و همچنین ماشین‌آلات راهداری و راه و شهرسازی در محور مهتابی- گرزلنلر مستقر بوده و در حال تلاش در راستای برقراری ارتباط جاده‌ای با بخش ماژین هستند.

.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل بارندگی و سیلاب سیل لرستان مناطق سیل زده خوزستان لرستان پلدختر سیل زدگان خبرگزاری شبستان جاده سیل خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری

 

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان شدت بارشها علاوه بر سیراب کردن زمینهای کشاورزی ،در برخی از مناطق  باعث پرآب شدن رودخانه های فصلی،آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب شد.

در بم ، بارش باران دیشب راه ۱۵ روستا را مسدود کرد که با کمک دستگا ه های  امداد رسان و راهداری بازگشایی شده است.

در پی بارش‌ها سیل آسای دوروز  اخیر، مسیر طغرالجرد زرند از صبح امروز به علت ریزش کوه و سنگ  وگل ولای در چهار نقطه  مسدود شد وعوامل راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند.

فرماندار کوهبنان از مردم خواست سفرهای خود را به تعویق بندازند سیلاب، راه ۱۰ روستای بم را مسدود کرد

دیگر خبرها

  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد