Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@16:35:22 GMT

گزارش سی ان ان از وقوع سیل در ایران

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۵۳۷۶

گزارش سی ان ان از وقوع سیل در ایران

تهران - ایرنا - شبکه خبری تلویزیونی سی ان ان گزارش داد: سیل بی سابقه ای که بدنبال بارش های سنگین در یک دهه اخیر در ایران رخ داد، سبب تخلیه گسترده ساکنان 6 شهر در جنوب غرب این کشور شده است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، سی ان ان ادامه داد: دولت واحدهای سیار بهداشتی را به این مناطق اعزام داشته و نهادهای امداد رسان با حجم وسعی از این فاجعه مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بارش باران از سه هفته پیش در ایران آغاز شد و آسیبی های شدید به بار آورد. بر اثر وقوع سیل حداقل 70 نفر کشته شدند و 85 هزار نفر نیز در سرپناه ها به سر می برند و یک سوم کشور از سیل آسیب دیده است.
این رسانه خبری - تصویری آمریکایی افزود: حدود 84 پل در پی این سیل از بین رفته و پلی که ایران را به عراق متصل می کند از بیم جاری شدن سیل درحال حاضر مسدود شده است.
سی ان ان ادامه داد: سیل 36 درصد از راه های کشور را تخریب و بیش از یکهزار و 900 شهر و روستا را نیز فراگرفته و خساراتی در زیرساخت های کشاورزی و آب بوجود آورده که تاثیرات اقتصادی را بدنبال خواهد داشت.
سیل در پی دو هفته اول بارش ها در ایران روی داد و این بارندگی ها سپس 31 استان کشور را در برگرفت.
به گزارش ایرنا، بارش های سنگین از روزهای پایانی سال 1397 منجر به وقوع سیل در 24 استان کشور شد؛ در حالیکه در موج اول بارش ها، استان های گلستان و مازندران درگیر سیل شدند، در مراحل بعد استان های واقع در غرب و جنوب غرب کشور عمدتا فارس، لرستان و خوزستان دچار آن شدند.
این در حالیست که با بارش های روزهای اخیر احتمال وقوع سیل در برخی نقاط کشور وجود دارد و مدیران ذیربط با مدیریت مخازن سدهای کشور و تخلیه روستاها و شهرهای پایین دست سدها در حال مدیریت بحران و به حداقل رساندن تبعات این پدیده هستند.
اروپام ** 1302 ** 1071

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل ايران سي ان ان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع زمین‌لرزه ۶.۹ ریشتر در جنوب ژاپن+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، رسانه‌های ژاپنی با انتشار تصاویری اعلام کردند که ساعاتی پیش زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۶.۹ ریشتر غرب جزایر «اوگاساوارا» در جنوب ژاپن را لرزانده است.

گفته می‌شود تاکنون هیچ تلفاتی در این زمین‌لرزه گزارش نشده است.

کد خبر 6090180

دیگر خبرها

  • وقوع زمین‌لرزه ۶.۹ ریشتر در جنوب ژاپن+ فیلم
  • احتمال وقوع بارش‌های جدید در استان یزد
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها؛ کوهنوردی ممنوع!
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • وقوع سیل در روستای پشوئیه شهداد + فیلم
  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود