Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@15:28:52 GMT

چاوریا رسما به پدیده پیوست +عکـس

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۶۰۳۳

چاوریا رسما به پدیده پیوست +عکـس

مهاجم جدید پدیده شهرخودرو صبح امروز با عقد قرارداد با این باشگاه، رسما به عضویت این تیم درآمد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی پدیده شهرخودرو، کارلوس آلبرتو چاوریا، بازیکن هجومی و عضو تیم ملی نیکاراگوئه صبح امروز و پس طی کردن مراحل تست پزشکی، با حضور در دفتر باشگاه پدیده شهر خودرو در تهران، قرارداد رسمی خود را در حضور مالک و قائم مقام این باشگاه امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اعلام فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده شهر خودرو، قرارداد این بازیکن ۲۴ ساله با پدیده شهرخودرو، در دو بخش به امضا رسیده است. در بخش اول ،این بازیکن تا پایان لیگ هجدهم در خدمت باشگاه پدیده شهر خودرو خواهد بود و در صورت رضایت باشگاه از عملکرد فنی این بازیکن ، قراردادش برای لیگ برتر نوزدهم نیز تمدید خواهد شد.

 

 

چاوریا در لیگ نیکاراگوئه، در تیم رئال استیلچ حضور داشته و بیش از ۵۰ گل برای این تیم به ثمر رسانده‌است. او همچنین از سال ۲۰۱۳ عضو تیم ملی فوتبال نیکاراگوئه ست و تاکنون ۳۱ بازی ملی در رده بزرگسال و ۷ بازی ملی برای تیم ملی زیر ۲۳ سال نیکاراگوئه، انجام داده‌است. چاوریا ۱۰ گل ملی نیز در کارنامه‌اش دارد.

 

چاوریا،  پس از انجام تست های پزشکی در ایفمارک ، حالا باید منتظر صدور ITC باشد که کارهای اداری آن ،از سوی باشگاه پدیده شهرخودرو به سرعت در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پدیده باشگاه پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۶۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تلخ از جان باختن پدیده کنکور 1402

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 پدیده کنکور 1402 که یک نوجوان معلول بود و با وجود وضعیت دشوارش رتبه 25 کنکور سراسری شده بود، بر اثر گازگرفتی فوت کرد. گزارش تلویزیون درباره این پدیده و مرگ تلخش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • تصاویر بارش ماهی از آسمان یاسوج؟
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • گزارش تلخ از جان باختن پدیده کنکور 1402
  • تاریخچه آتش‌سوزی، پیوست ساخت‌وسازها باشد/بیمه در اسرع وقت کارشناسی را آغاز کند
  • گل ها و مهارت های فرانکو ماستانتونو، پدیده 16 ساله آرژانتینی و بازیکن مورد نظر رئال مادرید برای فصل آینده / فیلم