Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@20:52:15 GMT

ترکیب تیم ملی دوومیدانی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۷۲۰۴

ترکیب تیم ملی دوومیدانی اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ترکیب تیم ملی بزرگسالان دوومیدانی ایران برای حضور در مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا پس از تصمیم گیری در سازمان تیم های ملی فدراسیون دوومیدانی مشخص شد و 16 ورزشکار (5 ورزشکار بانوان و 11 ورزشکار آقایان) قرار است از عصر امروز (یکشنبه) 18 فروردین ماه در اردوی آماده تدارکاتی تیم ملی در تهران تمرینات خود را تا اعزام به مسابقات پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمور غیاثی دبیرکل و سخنگوی سازمان تیم های ملی فدراسیون دوومیدانی درخصوص اعلام ترکیب نهایی تیم ملی بزرگسالان اظهار داشت: پس از جلسه سازمان تیم های ملی فدراسیون و بحث و تبادل نظر کارشناسان در خصوص برررسی و ارزیابی نتایج به دست آمده از عملکرد ورزشکاران در مسابقات انتخابی و رکوردگیری اسامی 16 ورزشکار را به عنوان ملی پوشان تیم ملی بزرگسالان مشخص کردیم که قرار شد از امروز در اردوی آماده سازی متصل به اعزام در ورزشگاه آفتاب انقلاب حضور یابند.

وی افزود: احسان حدادی، بهنام شیری (پرتاب دیسک)، حسن تفتیان (100 متر و 200 متر)، حسین کیهانی (3000 متر با مانع و 5000 متر)، امیر مرادی (800 متر و 1500 متر)، مسلم نیادوست 1500 متر و 3000 متر با مانع)، کیوان قنبرزاده (پرش ارتفاع)، مهسا میرزاطبیبی (پرش با نیزه)، تکتم دستاربندان (800 متر و 1500 متر)، شهلا محمودی (400 متر با مانع)، مهدی پیرجهان (400 متر با مانع)، ژاله کاردان (پرتاب دیسک)، الناز کمپانی (100 متر با مانع)، جلیل ناصری (5000 متر و 10000 متر)، علی فهیمی (800 متر) و شاهین مهردلان (پرتاب وزنه) 16 ورزشکاری هستند که به تیم ملی بزرگسالان دو و میدانی ایران دعوت شده اند.

غیاثی تأکید کرد: البته ناگفته نماند برخی از ملی پوشان دعوت شده به تیم ملی با توجه به برنامه های آماده سازی خود زیر نظر مربی های تخصصی خارج از این اردو هستند. احسان حدادی زیر نظر مک ویلکینز در سن دیه گو آمریکا به تمریناتش می پردازد و دوندگان نیمه استقامت واستقامتی نیز زیرنظر سجاد مرادی در ارتفاعات شهرکرد در حال انجام برنامه های تمرینی خود هستند.

تیم ملی بزرگسالان دوومیدانی ایران 30 فروردین ماه به دوحه قطر اعزام می شوند تا از روز 1 تا 4 اردیبهشت ماه به رقابت با رقبای آسیایی بپردازند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران تیم ملی تیم های ملی دوومیدانی رقابت های قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۷۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوومیدانی قهرمانی آسیا؛ ششمی مصدقی در پرش بانیزه

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نیمه نهایی رقابت ماده پرش با نیزه مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در شهر دبی امارات؛ ارشیا مصدقی نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب ۴.۸۰ متر در جایگاه ششم این مسابقات ایستاد و به کار خود در این رویداد قاره‌ای پایان داد.

دیگر خبرها

  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • ثبت رکورد جهانی هنر‌های رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی
  • دوومیدانی قهرمانی آسیا؛ ششمی مصدقی در پرش بانیزه
  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان