Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:52:35 GMT

دشمن بر تضعیف اعتماد مردم به نظام تمرکز کرده است

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۷۴۷۲

دشمن بر تضعیف اعتماد مردم به نظام تمرکز کرده است

زنجان – ایرنا – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: دشمن بر تضعیف اعتماد عمومی مردم به نظام تمرکز کرده است، هر چند در این شرایط، گاهی ندانم کاری های خود ما به تضعیف اعتماد در جامعه دامن زده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری استان از تدابیر ستاد مدیریت بحران استان برای مقابله با خسارت های ناشی از سیل در زنجان قدردانی کرد و افزود: این تجربه نشان داد که می شود با آمادگی و اتخاذ تدبیرهای لازم و برنامه ریزی مناسب از بروز حوادث جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مدیران استان همگی برای مقابله با حوادث ناشی از سیل در میدان بودند، اظهار داشت: رسانه ها باید از مجموعه اقدامات انجام شده، گزارش مبسوطی را منعکس کنند تا اعتماد عمومی در استان بیش از پیش تقویت شود.
حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه اعتماد عمومی، بزرگترین سرمایه اجتماعی است، اظهار داشت: قدرت و حیات انقلاب اسلامی طی 40 سال، خود ناشی از همین سرمایه بوده است.
وی با بیان اینکه وقوع حادثه سیل انسجام قابل توجهی را در کشور ایجاد کرده است، گفت: این شرایط، شرایط همدلی و باهم بودن است و زمان جنگ روانی و دنبال مقصر گشتن نیست.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سال 97، سال بسیار دشواری بود، تصریح کرد: با وجود شرایط سخت، به مدد پروردگار و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب، توانستیم با موفقیت سال 97 را پشت سر بگذاریم.
وی خاطرنشان کرد: امسال نیز برای عبور از مشکلات باید کمربندها را محکم ببندیم.
حجت الاسلام خاتمی به ضرورت تلاش برای تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: اقبال مردم به تولید ملی و مصرف کالای داخلی فرصت مناسبی را برای رونق تولید مهیا کرده است و در این زمینه همه جوانب باید هم از طرف تولید کننده، مصرف کننده و دستگاه های نظارتی مد نظر قرار داده شود.
امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: ملت ایران در این 40 سال نشان دادند که 'ما می توانیم' و به طور قطع بعد از این هم بر همین اراده خواهند بود.
3088/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي اعتماد عمومي سيل تدبير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است

دفتر پاسخگویی دولت آمریکا در گزارشی جدید اعلام کرد، عملیات نظامی در سرتاسر جهان که توسط جورج بوش پسر تحت عنوان «جنگ جهانی علیه ترور» به مدت دو دهه پس از حملات یازده سپتامبر ۲۰۰۱ آغاز شد، به کاهش آمادگی نظامی ایالات متحده منجر شده است.

به گزارش ایسنا، در این گزارش آمده است: «کار ما نشان داده است که درگیری‌ها در طول نزدیک به دو دهه، آمادگی نظامی آمریکا را کاهش داده است.»

در این گزارش آمده است که دفتر پاسخگویی دولت آمریکا موسوم به گائو (GAO)، برای سال‌ها سطوح آمادگی نیروهای مسلح ایالات متحده را زیر نظر داشته و کاهش آمادگی را مشاهده کرده است و در همین حال تقاضای کلی برای نیروی مشترک بالا باقی مانده است و احتمالا برای حمایت از نیازهای جهانی بالا باقی خواهد ماند.

به گزارش اسپوتنیک، نهاد گائو اعلام کرد: «استقرار چندگانه و برنامه‌های آموزشی فشرده می‌تواند نیروهای عملیات ویژه ایالات متحده و خانواده‌های آنها را تحت فشار قرار دهد. ... در آوریل ۲۰۲۳، ما سه توصیه برای رسیدگی به این مسائل ارائه کردیم. وزارت دفاع با توصیه‌های ما موافقت کرد اما هنوز اقداماتی برای اجرای کامل آنها انجام نداده است.»

بر اساس این گزارش، تعداد نیروهای فرماندهی عملیات ویژه (USSOCOM) در سراسر جهان در طول دوره «جنگ جهانی علیه تروریسم» از ۴۵۷۰۰ در سال مالی ۲۰۰۱ به ۷۳۹۰۰ در سال مالی ۲۰۲۱ افزایش یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • این شهروند باید به پلیس اعتماد کند | واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • رادان: دشمن اصل مترقی حجاب را هدف قرار داده است
  • دشمن در حال برنامه ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • معاریو: نتانیاهو واقعی‌ترین خدمتکار بن گویر است
  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است
  • برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها