Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:20:42 GMT

سه دستگاه آمبولانس از همدان به خوزستان اعزام شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۷۵۴۶

سه دستگاه آمبولانس از همدان به خوزستان اعزام شد

همدان- ایرنا - رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: سه دستگاه آمبولانس از این استان برای امدادرسانی به سیل زدگان خوزستان اعزام شد.

حبیب معصومی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دنبال اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سه دستگاه آمبولانس صبح امروز از همدان به اهواز اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین در هر آموبلانس 2 نیروی پزشک و در مجموع 6 تکنسین فوریت های پزشکی برای امداد رسانی به حادثه دیدگان سیل راهی اهواز شده اند.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: حوزه بهداشت، درمان و غذا و داروی این استان آمادگی کامل برای امداد رسانی به سیل زدگان را دارد.
وی یادآوری کرد: پیش از این نیز نخستین محموله حاوی پنج هزار قوطی شیر خشک از این استان به مناطق سیل زده لرستان ارسال شده است.
به گزارش ایرنا یک میلیارد و 340 میلیون ریال کمک نقدی برای سیل زدگان تاکنون توسط هلال احمر استان همدان جمع آوری شده است.
همچنین چندین محموله کمک های غیر نقدی شامل مواد بهداشتی، زیستی، غذایی، آب معدنی، لباس و انواع کنسرو به مناطق سیل زده ارسال شده است.
7526/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی سیل 98 اورژانس همدان اعزام آمبولانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر مرکز فرآوری پیوند و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:با رضایت خانواده‌ها و تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، ۶ پیوند اعضا امسال انجام شده است.

دکتر شریعتی افزود: در چهار روز گذشته نیز با تلاش تیم پیوند اعضا و رضایت خانواده‌ها، چهار پیوند عضو در  خوزستان انجام شده است که یک اقدام بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد: امروز نیز اعضای یک خانم ۵۰ ساله اهل باغملک با رضایت خانواده، کبد این مرحومه در بیمارستان گلستان به یک بیمار نیازمند پیوند اهدا شد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • درخواست حماس برای اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی جهت شناسایی اجساد گورهای دسته‌جمعی
  • حماس: تیم‌های تخصصی برای شناسایی اجساد مفقودین اعزام شود
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • استطاعتِ ۱۵۰ متقاضی حج رد شد
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز