Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت، طی سخنانی در مراسم دیدار نوروزی با همکاران با بیان این مطلب افزود: از دیرباز، بخش مهمی ازشرکت مخابرات ایران اجرایی بوده و کارکنان آن در سرما و گرما، شهر‌ها و روستاها، هوای خوش و ناخوش، خیابان‌ها و بیابان ها، عملیات اجرایی در زمینه ارتباطات کشور انجام داده و تلاش آنان هرگز در شرایط سخت متوقف نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سیدمجید صدری، با اشاره به اینکه شرکت مخابرات ایران دارای برند و پیشینه قدیمی می‌باشد خاطرنشان کرد: این شرکت، همواره به عنوان قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین اپراتور مخابراتی کشور با توسعه و نگهداری شبکه در شرایط سخت عجین بوده و در مواقع بحران، کارکنان آن به صورت خودجوش و جهادی برای پایداری ارتباط تلاش می‌کنند.

وی به مقوله عادی بودن درک شرایط اضطرار یرعامل از سوی کارکنان پرداخت و اظهار داشت: شرایط اضطرار برای کارکنان شرکت، پدیده جدیدی نیست، بلکه از زمان جنگ تحمیلی، قطع ارتباط و برقراری آن در مواقع بحران، شرایطی بود که به صورت لحظه‌ای برای کارکنان این شرکت رقم می‌خورد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه برقراری ارتباط فقط منوط به مناطق شهری نبوده و جاده‌ها و روستا‌ها حتی در دوردست‌ها نیز باید از ارتباط و تلفن بهره‌مند شوند گفت: کارکنان بخش اجرایی در سراسر کشور همواره با عزیمت به مناطق دور افتاده، دشت‌ها و تپه ها، کار نصب تجهیزات را حتی در شرایط برفی و بارانی انجام داده اند.

سیدمجید صدری با اظهار تأسف از وقوع سیل در کشور و ایجاد خسارت به هموطنان مناطق کشور بیان کرد: در حادثه غم انگیز سیل اخیر نیز که در بعضی از مناطق کشور در آستانه سال نو اتفاق افتاد، از همان ابتدا، شرکت مخابرات ایران با نیرو‌های تلاشگر و متخصص خود، وارد عمل شد و در مناطقی که ارتباط قطع شده بود، با بازسازی موقت یا با جایگزین کردن تجهیزات پرتابل، در کمترین زمان ممکن ارتباط را برقرار کرد تا ضمن تسهیل در امداد رسانی سایر دستگاه ها، ارتباط مخابراتی آن مناطق نیز برقرار شود.

وی در پایان این بخش از سخنان خود، به سوابق کارکنان شرکت مخابرات ایران پرداخت و افزود: با سوابقی که در کارنامه کارکنان است، کار در شرایط سخت و انجام کار‌های اجرایی در مواقع بحران مانند: سیل، زلزله، آتش سوزی و ... برای آنان هرگز دشوار نبوده و به خوبی از این مشکلات عبور می‌کنند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شرکت مخابرات ایران مخابرات مدیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۸۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سلیمان طاهری صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه که در دفتر فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش جهت کمک به نیازمندان این شهر و همچنین کارکنان وظیفه بی‌بضاعت مشارکت بیشتری خواهند داشت.

وی از تعامل ۲ جانبه و مشارکت ارتش با کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد و افزود: این تعامل به ویژه در حوزه مهندسی و اجرای طرح مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق مرزی و محروم این استان خواهد بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: بر اساس این تعامل ۲ جانبه، کارکنان وظیفه دارای مهارت و بی‌بضاعت جهت دریافت وام از کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی خواهند شد.

به گفته طاهری، مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش در راستای کمک به نیازمندان و کارکنان وظیفه بی‌بضاعت پویا خواهند شد.

کد خبر 6092839

دیگر خبرها

  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • کاهش قیمت دلار و سکه در بازار تهران/ ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور/ افت قیمت تارا، رانا و پژو ۲۰۷
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل