Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@23:22:28 GMT

هفت موکب از فارس در استان های سیل زده فعالیت دارند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۰۵۱۸

هفت موکب از فارس در استان های سیل زده فعالیت دارند

اسکندر قاسمی، یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چهار موکب فارس در استان خوزستان و سه موکب در استان لرستان مشغول خدمات رسانی هستند و هم اینک 2 موکب دیگر از فارس در حال آماده سازی برای اعزام به این 2 استان سیل زده است.
وی بیان داشت: موکب هایی که در حال حاضر در 2 استان نام برده مستقر هستند، روزانه بیش از 20 هزار دست غذای گرم در میان مردم سیل زده این دو منطقه توزیع می کنند و این آمادگی در میان موکب ها وجود دارد که با افزایش این تعداد به 50 هزار دست، امکان دسترسی افرادی که از سیل اخیر آسیب دیده اند به غذای گرم راحت تر فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس ادامه داد: با توجه به شرایطی که استان خوزستان در سیل اخیر با آن مواجه است، اولویت خدمت رسانی موکب های فارس، استان خوزستان است از این رو در تلاش هستیم تا خدمت رسانی بیشتری به خوزستان صورت گیرد.
او بیان کرد: موکب هایی که در استان های سیل زده مستقر شده اند به مدت یک ماه در این مناطق حضور فعال دارند و نسبت به تهیه غذای گرم برای مردم اقدام می کنند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس افزود: موکب های این استان در چهار روز نخست فعالیت خود در استان های سیل زده با توجه به اقلامی که از قبل تهیه کرده اند نسبت به تهیه غذای گرم اقدام می کنند و پس از اتمام این ذخیره غذایی، ستاد بازسازی اعتبات عالیات هر یک از استان های نام برده مکلف است مایحتاج مورد نیاز این موکب ها را تهیه کند.
دوازدهم فروردین 98 به علت بارندگی شدید، رودخانه خرم رود و رودخانه های شهرستان های دلفان، کوهدشت، سلسله، پلدختر، معمولان، بروجرد و چگنی در استان لرستان طغیان کرد و سد مروک دورود در این استان سرریز شد.
جاری شدن سیلاب، خسارت های فراوانی به بخش های زیربنایی، کشاورزی، مسکونی و دیگر حوزه های استان لرستان وارد کرده است.
همنچنین بر اثر سیل که از دومین هفته سال 98 استان خوزستان با آن مواجه شد، بسیاری از زیرساخت های این استان در حوزه های مختلف به ویژه کشاورزی خسارت دید و موجب تخلیه 174 روستای این استان به صورت کلی و جزیی شد.
ع.پ /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان خوزستان خدمات رسانی خدمت رسانی سیل کشاورزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد

ایسنا/خراسان شمالی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) امروز ۱۵ اردیبهشت ماه در بجنورد برپا شد.

دسته‌های عزاداری از محل میدان شهید تا امام زاده سید عباس (ع) به عزاداری می پردازند.علاوه بر آن این مراسم در شهرستان‌های مختلف استان برگزار و موکب‌هایی نیز برپا شده است.

 در هر شهرستان پنج موکب نیز برپا شده که تعداد آنها در کل استان به ۵۰ موکب می‌رسد.

شب گذشته نیز پنج موکب در بجنورد برای پذیرایی از عزاداران در بجنورد برپا شده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • طرز تهیه غذای هندی چوله پالک + فیلم
  • نحوه درست کردن ۵ دقیقه‌ای شیرینی نارگیلی؛ خوشمزه و ساده (فیلم)
  • طرز تهیه کتلت و سیب زمینی تنوری؛ یک غذای خوشمزه و ساده (فیلم)
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • غذای پزشکی تولید شد
  • تهیه «غذای پزشکی» از امول ژل‌های حامل لیپاز پانکراسی
  • تهیه «غذای پزشکی» از ژل‌های حامل لیپاز پانکراسی 
  • موکب عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد