Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@20:43:42 GMT

درآمد اکرام ایتام و محسنین در فارس ۳۵ درصد رشد داشته است

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۰۹۴۱

درآمد اکرام ایتام و محسنین در فارس ۳۵ درصد رشد داشته است

بذرافشان گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در فارس در سال گذشته ۵۳۱ میلیارد و ۷۱۴ میلیون ۵۵۹ هزار و ۱۷۰ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند که این مبلغ ۷۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بالاتر از تعهد اداره کل جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (یکشنبه 18 فروردین) در جمع خبرنگاران گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در سال گذشته 531 میلیارد و 714 میلیون و 559 هزار و 170ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند که این مبلغ 79 میلیارد و 500 میلیون ریال بالاتر از تعهد اداره کل جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس با اعلام اینکه در حال حاضر 88 هزار 332 نفر حامی نیکوکار در استان از فرزندان معنوی خود حمایت می کنند، افزود: این حامیان نیک‌اندیش از 23 هزار و 596 فرزند طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کنند که از این تعداد 10 هزار و 291 فرزند از ایتام و 13 هزار و 596 فرزند از محسنین هستند.

 

وی با بیان اینکه طرح محسنین شامل آن دسته از خانوارهای نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول و ازکارافتاده هستند، اظهار کرد: در این طرح حامیان ایتام میزان 334 میلیارد و 473 میلیون و 449 هزار و 264 ریال و حامیان محسنین نیز197 میلیارد و 341 میلیون و 109 هزار و 906 ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

 

بذرافشان میانگین سرانه دریافتی فرزندان ایتام و محسنین را در سال گذشته یک میلیون و888 هزار و 595 ریال اعلام کرد و افزود: درآمد کل طرح اکرام نسبت به مدت مشابه سال گذشته 35 درصد رشد داشته است.

 

وی خاطرنشان کرد: رشد ریالی 12 ماهه سال 97 نسبت به سال 96 مبلغ 134 ملیارد و 128 میلیون و 689 هزار و 896 ریال است.

 

پایان پیام/588

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل بارندگی و سیلاب سیل لرستان خوزستان لرستان ارتش سیل خوزستان خبرگزاری شبستان پلدختر طرح محسنین کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی ره فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت

طبق آخرین گزارش درآمد شرکت آمریکایی اپل، فروش گوشی‌های آیفون تقریبا در تمام بازارهای جهان کاهش یافته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از بی‌بی‌سی، طبق آخرین گزارش درآمد شرکت آمریکایی اپل، فروش گوشی‌های آیفون تقریبا در تمام بازارهای جهان کاهش یافته است.

این غول فناوری اعلام کرد که تقاضای کلی برای گوشی‌های هوشمند آیفون در سه ماه اول سال جاری میلادی بیش از 10 درصد کاهش یافته و فروش در هر منطقه جغرافیایی به جز اروپا شاهد افت بوده است.

اپل همچنین اعلام کرد که به طور کلی، درآمد کل این شرکت با 4 درصد کاهش به 90.8 میلیارد دلار (72.5 میلیارد پوند) رسیده است که بزرگترین کاهش در بیش از یک سال گذشته است.

سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چیناپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شداپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد

با این وجود، نتایج آن‌طور که انتظار می‌رفت بد نبود و قیمت سهام اپل در معاملات پس از ساعات کاری در نیویورک افزایش یافت.

اپل در ادامه تأکید کرد که این ارقام به دلیل اختلالات عرضه مرتبط با شیوع کرونا به دست آمده است، اختلالاتی که منجر به فروش قوی و غیرمعمول در مدت مشابه سال گذشته شد.

اپل با اشاره به محصولات آینده این شرکت و سرمایه گذاری در هوش مصنوعی (AI) متعهد شد که فروش در ماه های آینده به سمت رشد بازگردد.

بر اساس این گزارش، فروش آیفون در بازار مهم و بزرگ خود یعنی چین 8 درصد کاهش یافت.

تیم کوک، مدیرعامل اپل نیز طی اظهاراتی تلاش کرد تا به سرمایه گذاران در مورد وضعیت تجارت این شرکت در دومین اقتصاد بزرگ جهان اطمینان دهد و اشاره کرد که فروش آیفون در چین شاهد افزایش بوده است.

وی گفت: من دیدگاه خوبی نسبت به چین در دراز مدت دارم.

این اظهارات در حالی صورت می‌گیرد که رقابت اپل در بازار چین با رقبای محلی مانند هواوی تشدید شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • کمک ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معلمان به ایتام