Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@06:39:42 GMT

۱۱ مصدوم در تصادف جاده دزفول _ شوش

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۰۹۴۹

۱۱ مصدوم در تصادف جاده دزفول _ شوش

تصادف مینی بوس با وانت نیسان در جاده دزفول _ شوش ۱۱ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از دزفول و به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی این شهرستان، ساعت ۱۴ و ۶ دقیقه امروز یک شنبه ۱۸ فروردین ماه ۹۸ در پی تماس مردم با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ شوش مبنی بر تصادف یک دستگاه مینی بوس با وانت نیسان در جاده دزفول_شوش نزدیک پل حمیدآباد، بلافاصله با توجه به وسعت حادثه چهار دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از شوش و دزفول به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، بعد از رسیدن آمبولانس ها از پایگاه های نزدیک به محل حادثه، اقدامات درمانی و بالینی برای آسیب دیدگان صورت پذیرفت و مصدومان حادثه که ۱۱ نفر سرنشین و راننده مینی بوس بودند با ۴ دستگاه آمبولانس به بیمارستانهای نظام مافی شوش و بیمارستان بزرگ دزفول( دکتر گنجویان) اعزام شدند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بیمارستان تصادف روابط عمومی فوریت های پزشکی نیسان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس، محمود شمسی‌پور اظهار کرد: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت، در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: هفت مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بروجن انتقال یافتند.

کد خبر 749147

دیگر خبرها

  • ۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین