Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد خلیل‌پور امروز در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار بسیج در ارومیه، اظهار کرد: تعلل، تاخیر و مانع‌تراشی در نام‌گذاری فرودگاه بین‌المللی ارومیه به شهید مهدی باکری قابل قبول نیست و باید سریع‌تر نسبت به این مهم اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه سردار بزرگ اسلام شهید مهدی باکری به معنای واقعی کلمه تبلور غیرت آذربایجان و مایه افتخار ملت ایران اسلامی است، ادامه داد: نام‌گذاری اماکن عمومی و بزرگراه‌ها به نام شهیدان، کمترین کاری است که می‌توان برای زنده نگه داشتن یاد و راه‌شان انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه شهید باکری نه‌تنها فرماندهی دلیر و سلحشور بود بلکه شهرداری توانا و انسانی وارسته بود، اضافه کرد: در هر زمینه می‌توان این شهید را برای خودمان الگو قرار دهیم.

خلیل‌پور با اشاره به اینکه خوشبختانه اخلاق و منش این شهید بزرگوار به نسل جدید انتقال یافته است، ادامه داد: اما می‌طلبد که بیش از پیش از سجایای اخلاقی این بزرگوار گفته شود و نام‌گذاری میادین به نام وی یک حرکت نمادین برای شناساندن هر چه‌ بیشتر ایشان است.

وی ادامه داد: انتظار می رود که نام شهید باکری زینت‌بخش فرودگاه بین‌المللی ارومیه شود، بنابراین کسانی که در این زمینه به مانع‌تراشی ‌می‌پردازند باید در افکار و باورهای خود بازبینی کنند.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۱۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فرود دلهره‌آور بوئینگ ۷۴۷ در فرودگاه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • (ویدئو) فرود دلهره‌آور بوئینگ ۷۴۷ در فرودگاه