Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبنم نعمت زاده با زیر پا گذاشتن تعهد رسمی به شهرداری و دادگستری لواسان به دنبال لغو حکم تخریب ساخت و ساز غیر قانونی ویلای خود است.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اواخر سال گذشته با پیگیری رسانه‌ها حکم تخریب ویلای لواسان شبنم نعمت زاده دختر معروف وزیر اسبق صنعت قطعی شد.

شهرداری لواسان برای اجرای حکم تخریب قسمت اضافه بنای ساختمان که غیر قانونی ساخته شده بود () اقدام کرد که با درخواست نعمت زاده و تعهد رسمی مقرر شد ادامه‌ی تخریب توسط وی و تا پایان فروردین ماه سال ٩٨ و زیر نظر نماینده دادگستری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بررسی‌های میدانی خبرنگار ما حاکی از آن است که علی رغم تعهد رسمی شبنم نعمت زاده و اینکه قرار بود گزارش مراحل تخریب به صورت هفتگی به نماینده شهرداری لواسان ارائه شود، اما از ابتدای سال جدید عملیات تخریب متوقف شده است!

از سوی دیگر خبر‌های موثق نشان می‌دهد آقازاده معروف به دنبال لغو حکم تخریب از طریق دیوان عدالت اداری است!

این مسائل در حالی صورت گرفته است که سخنگوی شهرداری لواسان در مصاحبه با خبرگزاری دانشجو و برنامه تلویزیونی تاکید کرده بود اگر مالک متخلف طبق تعهد خود اضافه بنای غیر قانونی را تخریب نکند شهرداری ورود کرده و حکم را اجرا خواهد کرد!
در واقع شبنم نعمت زاده با دادن تعهد به شهرداری و خریدن زمان برای پیگیری لغو حکم تخریب از طریق دیوان عدالت اداری شهرداری لواسان را دور زده است!

عدم ورود دادگستری و شهرداری لواسان با گذشت چند هفته از توقف اجرای حکم قانونی تخریب مشخص نیست!

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید که آیا آقازاده معروف می‌تواند با عمل نکردن به تعهد خود و دور زدن شهرداری لواسان حکم قطعی تخریب ویلای لاکچری خود در را لغو کند؟!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شبنم نعمت زاده ویلا لواسان نعمت زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است

به گزارش خبرآنلاین، تصمیم به تخریب ساختمان مجاور مجموعه تئاتر سنگلج از دو جهت مورد انتقاد کارشناسان است.

دنیای اقتصاد نوشت: یکی ریسک بالای تخریب ساختمان کناری برای بنای ۶۰ساله سنگلج و دیگری، بی‌توجهی شهرداری به توافقات پیشین برای توسعه بنای سنگلج و الحاق ساختمان کناری به این مجموعه. تماشاخانه سنگلج یکی از بناهای قدیمی شهر تهران است که در تاریخ ۲ آذر ۱۳۸۸ به شماره ۲۷۴۶۹ در فهرست آثار ملی ثبت شد. طبق ضوابط و قوانین، برای بناهای ثبت‌شده باید حریم تعیین شود.

طبق قانون حریم در زمان ثبت تعیین می‌شود ولی اگر حریم در نظر گرفته نشود، پلاک چسبیده به ملک حق تخریب و ساخت‌وساز ندارد. اگر هم تخریب شود نباید مرتفع‌تر نسبت به ساختمان ثبت‌شده ساخته شود.

به‌رغم این محدودیت‌ها اما شهرداری درصدد ساخت یک بنای جدید به جای بنای کناری سنگلج است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899610

دیگر خبرها

  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • اولین گفت و گو با پاکبانی که بابت حمله ایران به اسرائیل معروف شد | آرزوی چند ساله ام بود که ... + فیلم
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • کلنگ بی‌قرار شهرداری؛ بیخ گوش سنگلج
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت