Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@21:49:55 GMT

12 تن آرد یارانه ای در سقز کشف و ضبط شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۲۱۱۲

12 تن آرد یارانه ای در سقز کشف و ضبط شد

بهنام میرزایی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیروهای بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان در جریان رصد نقاط مستعد خرید و فروش کالاهای یارانه ای این محموله 12 تنی آرد را کشف و ضبط کردند.
وی افزود: این محموله آرد از شهرهای همجوار بارگیری شده بود و افراد قصد توزیع آن را در سقز داشتند‌ که پس از شناسایی با هماهنگی اداره مبارزه با قاچاق کالای نیروی انتظامی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت سقزاز برخورد جدی با عاملان عرضه خارج از شبکه کالاهای یارانه ای خبر داد و گفت: پس از مراحل قضایی و محرز شدن جرم، محموله با نظارت این اداره توزیع و مصرف می شود.
میرزایی اضافه کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت سقز در نظر دارد این آردها را با تبدیل به نان به مناطق سیل زده ارسال کند.
7345/3034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 سیل صنعت معدن و تجارت کشف و ضبط نیروی انتظامی یارانه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۲۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان، عباس شرفی با بیان اینکه حجم بار جابه‌جا شده در سال ۱۴۰۲ و در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزون بر هفت درصد افزایش داشته است، افزود: متناسب با این افزایش شاهد افزایش ۶ درصدی صدور بارنامه طی این مدت هستیم.

وی بیان کرد: عمده کالاهای جا به جا شده در این بازه زمانی شامل انواع بنزین، نفت گاز، محمولات معدنی، سیمان، شمش آهن، کیسه مواد، قطعات یدکی و کالاهای اساسی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: ۳۰ میلیون تن انواع کالا سال گذشته توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان در محورهای مختلف جا به جا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان اظهار کرد: ۲۳۱ شرکت حمل و نقل کالا در استان هرمزگان مشغول به فعالیت هستند که تقاضا داریم رانندگان قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

کد خبر 6097176

دیگر خبرها

  • افزایش سهم بازار هدف غایی صنعت بانکداری است
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • ضعف‌های زیرساختی و هزینه شدن یارانه برای کالاهای غیراساسی
  • استقبال یک میلیون خانوار اصفهانی از کالابرگ الکترونیک
  • تبدیل ۱۸۱۰ مجوز کاغذی به شناسه یکتا در میاندوآب
  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود
  • حرکت دومین محموله ریلی افغانستان از مسیر ایران به ترکیه