Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور وزیر نیرو در امور بین‌الملل گفت: برنامه سفر پیش‌بینی شده وزیر نیرو برای حضور در اجلاس گذار انرژی برلین به دلیل شرایط بحرانی سیلاب و حضور مستمر ایشان در مناطق مختلف وقوع این رخداد، لغو شد.

فرهاد یزدان‌دوست، مشاور وزیر نیرو در امور بین‌الملل با اشاره به اینکه سفر وزیر نیرو به آلمان به دعوت مشترک وزیر امور خارجه و انرژی جمهوری فدرال آلمان برنامه‌ریزی شده بود، گفت: در این سفر قرار بود رضا اردکانیان، وزیر نیروی کشورمان به‌عنوان رییس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی، دیدارهایی را با مقامات جمهوری فدرال آلمان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یزدان‌دوست ادامه داد: این سفر طی سال گذشته با هماهنگی وزارت امور خارجه و تصویب هیات وزیران، برای هفته جاری تنظیم شده بود، اما به‌دلیل ضرورت حضور وزیر نیرو در عرصه مدیریت سیلاب‌ها لغو شد.
مشاور وزیر نیرو در امور بین‌الملل یادآور شد: در این سفر قرار بود رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز وزیر نیرو را همراهی کند، اما در شرایط خاص کنونی، تلاش بر این خواهد بود تا برنامه‌ها و دیدارهای موردنظر برای فرصتی‌ دیگر برنامه‌ریزی شود.

 

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان عازم گامبیا شد

وزیر امور خارجه کشورمان به منظور شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی به گامبیا سفر کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در راس هیاتی به‌ منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا، تهران را به مقصد بانجول پایتخت این کشور ترک کرد.

در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی که طی روزهای شنبه و یکشنبه 15 و 16 اردیبهشت ماه جاری با موضوع اصلی «ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو‌ پیرامون توسعه پایدار» برگزار می‌شود، مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این اجلاس در مجموع سه سند شامل پیش نویس قطعنامه فلسطین، پیش نویس بیانیه بانجول و پیش نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارائه خواهد شد. 

امیرعبداللهیان ضمن حضور در این اجلاس، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در قبال تحولات جهان اسلام و منطقه‌ای و بین المللی تبیین خواهد کرد.

وی همچنین در حاشیه این اجلاس با برخی مقامات کشورهای اسلامی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیاپانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر امور خارجه به گامبیا رفت
  • سفر امیرعبداللهیان به گامبیا
  • سفر امیر عبداللهیان به گامبیا
  • امیرعبداللهیان عازم گامبیا شد
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» + جزئیات
  • استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است
  • اسلامی: ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند/ گروسی به ایران می‌آید
  • ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا