Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید سیروس نعمتی‌نژاد با اظهار بی‌اطلاعی از دلیل کنار گذاشته شدن از هدایت تیم استقلال خوزستان، گفت: زیدان هم بیاید نمی‌تواند در این مقطع زمانی برای این تیم کاری کند.

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این که نمی دانم چه شد که هیأت مدیره تصمیم به قطع همکاری گرفت، اظهار کرد: تا ظهر روز گذشته هیچ اطلاعی از این که مدیریت من را کنار گذاشته است، نداشتم؛ قرار بود عصر روز گذشته یک بازی دوستانه با تیم ویس ملاثانی برگزار کنیم و من در حال آماده شدن بودم تا در محل بازی حاضر شوم که یکی از دوستان با من تماس گرفت که آیا قرار است دیدار تدارکاتی برگزار نشود؟ به او گفتم چرا این حرف را می‌زنی که گفت "سرپرست تیم اعلام کرده است که بازی برگزار نمی‌شود".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اضافه کرد: من هم بعد از این موضوع با آقای پیری سرپرست تیم تماس گرفتم و به او گفتم چه خبری است و مگر بازی برگزار نمی‌شود که او گفت "از مدیریت باشگاه تماس گرفتند و گفتند با آقای نعمتی نژاد قطع همکاری صورت بگیرد".

نعمتی نژاد در ادامه، خاطر نشان کرد: من هم دلیل این کار را نپرسیدم، البته بعد از آن فکر می‌کنم ۱۰ بار با آقای رحیمی مدیرعامل باشگاه تماس گرفتم که متأسفانه پاسخگو نبود. به هر حال نمی دانم چرا بعد از دو بازی باشگاه تصمیم به این کار گرفت.

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: در هر صورت گویا هیأت مدیره در تهران جلسه‌ای گرفته بود و تصمیم شأن این بود که این همکاری به صورت یک‌طرفه و از طرف آن‌ها به اتمام برسد و من هم کاملاً بی اطلاع بودم. به هر حال زمانی که مدیریت فوتبالی نباشد چنین اتفاقاتی هم می‌افتد.

نعمتی نژاد عنوان کرد: واقعاً نمی دانم قرار بود من در دو بازی چه کار کنم. به هر حال من تیمی را گرفتم که پیش از من چند سرمربی در آن کار کرده بودند. همه شرایط این تیم را می‌دانند و حتی اگر زیدان هم بیاید نمی‌تواند کاری برای استقلال خوزستان در این برهه از زمان انجام دهند.

وی در پایان گفت: برای تیم استقلال خوزستان آرزوی موفقیت دارم و مطمئناً صلاحی در کار بود که من در این مقطع زمانی از تیم جدا شوم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان 0-0 استقلال خوزستان / گزارش زنده

سپاهان در بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان استقلال خوزستان است

سپاهان در ورزشگاه نقش جهان پذیرای استقلال خوزستان است.

اطلاعات بازی

 

هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس بازی: سپاهان - استقلال خوزستان تاریخ و ساعت برگزاری: دوشنبه 17 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 18:10 ورزشگاه: شهید وطنی - قائمشهر داور: حسن اکرمی کمک‌ها: مهدی سیفی، محسن بابایی و فرزاد منصوری | ناظر: سعید بطحایی گلزنان: - کارت قرمز: - ترکیب اولیه دو تیم

سپاهان:

پیام نیازمند، هادی محمدی، فرشاد احمدزاده، محمد کریمی، رامین رضاییان، سیاوش یزدانی، رضا شکاری، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و کاوه رضایی

ترکیب استقلال خوزستان:

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی سپاهان 1-1 استقلال خوزستان (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم
  • سپاهان 0-0 استقلال خوزستان / گزارش زنده
  • نکونام: هر کاری دلم بخواهد می‌کنم
  • پایان حملات نکونام به خطیر؟ | یعنی واقعا راحت شدیم؟
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • صمد مرفاوی: به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد / برکناری علی خطیر را به فال نیک می‌گیرم