Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ثارالله استان با اشاره به ماموریت های خوب ناجا در حوزه نظم و امنیت مناطق سیل زده گفت: حضور پررنگ نیروهای مسلح در این مناطق باعث آرامش خاطر شهروندان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ سردار غلامعلی ابوحمزه  صبح امروز در دیدار فرمانده انتظامی و جمعی از معاونین با مسئولان سپاه ثارلله ضمن تبریک مناسبت در پیش روی روز پاسدار گفت: ان شاء الله در سالی که به تعبیر رهبری عزیز سال رونق تولید نام گرفته بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم عزیزمان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ثارالله استان در ادامه با اشاره به وقوع سیل درمناطقی از کشور افزود: در حدیثی به نقل از امام صادق علیه السلام داریم که فرموده اند هر بلائی که رخ می دهد برای ظالمان تنبیه، برای مومنین امتحان و برای ائمه اطهار علیهم السلام درجه است.

وی بیان داشت: در این میان باید گفت حضور نیروها و یگان های انتظامی در معابر و مکان های مختلف در ایام نوروز واقعا یک حضور ملموس و اثر بخش بود که برای هموطنان، امنیت و آرامش خاطر لازم را ایجاد کرد.

سردارابوحمزه یادآور شد: علاوه بر این، شاهد حضور بسیار پررنگ شخص روسا و فرماندهان ناجا و دیگر نیروهای مسلح در مناطق سیل زده نیز بودیم که باعث قوت قلب و آرامش خاطر شهروندان شده و به خوبی انجام وظیفه کردند و هم اکنون نیز تلاش آن ها ادامه دارد.

وی همچنین افزود: ما در مجموعه سپاه همانطوری که در برنامه ها و مناسبت های مختلف استان و تمام شهرستان ها درکنار مجموعه پلیس بودیم در سال جاری نیز سعی می کنیم با تمام توان در ماموریت های مختلف از خادمان نظم و امنیت پشتیبانی لازم را داشته باشیم.

سردارابوحمزه تصریح کرد: ما مجموعه انتظامی را همرزمان خود می دانیم و با توجه به در پیش بودن انتخابات طی اسفندماه سال جاری از هم اکنون در زمینه نظم و امنیت این رخداد مهم آماده تعامل و همکاری هستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان در پایان با قدردانی از زحمات و تلاش های پلیس استان در هماهنگی و برنامه ریزی اجرای کنگره ۶۵۰۰ شهید استان بیان داشت: مجموعه انتظامی در برگزاری این آئین که در سطح کشور نمونه بود و مورد تقدیر فرمانده معظم کل قوا نیز قرار گرفت تلاش های زیادی را به انجام رساند که ان شاء الله شهدا به همه ما نظر خاص و عنایت ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند

محمد چراغ جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی گزارش‌های متعدد شهروندان مبنی بر شرارت تعدادی اراذل و اوباش در محدوده شهرک حجت، بولوار نجف و روستای کوشک مهدی پیگیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد با رصد‌های اطلاعاتی خود مخفیگاه پنج نفر از این افراد شرور که به صورت مداوم مخفیگاه خود را تغییر می‌دادند، شناسایی و در ۲ اقدام ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: در این عملیات چهار قبضه قمه، ۲ قبضه چاقو و هفت عدد چماق کشف شد.

چراغ بیان کرد: مزاحمت برای نوامیس، شرکت در نزاع‌های دسته جمعی، مجروح کردن چند شهروند، ایجاد رعب و وحشت برای اهالی و انتشار فلیم‌های درگیری در فضای مجازی از مهمترین عناوین مجرمانه در پرونده این متهمان است.

او با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا، تصریح کرد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند، در رصد اطلاعاتی پلیس است و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون شکنی پلیس مقتدرانه و قانونی عمل خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند