Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سهیل فضل وزیری شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان کردستان، اظهار داشت: ۶۴۳ مورد از عملیات‌های انجام شده مربوط به حوادث آتش سوزی بوده و ۵۱۳ مورد نیز به عملیات امداد و نجات انجام شده است.

وی افزود: از مهمترین رسالت‌های کاری این سازمان امداد رسانی بموقع به شهروندان در مواقع بروز حادثه و کاهش خسارت‌های جانی و مالی شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج ادامه داد: بیشترین آمار مربوط به عملیات مهار آتش سوزی در سطح فضای سبز، جنگل‌ها و مراتع با ۳۷۸ مورد و کمترین آن نیز به یک مورد اطفا حریق در مراکز بهداشتی و درمانی مربوط بوده است.

فضل وزیری یادآور شد: دیگر عملیات اطفا حریق شامل مسکونی ۱۰۱ فقره، خودرو و ماشین آلات ۷۰ فقره، تجاری ۳۶ مورد، ضایعات و زباله ۲۸ مورد، تأسیسات شهری هفت مورد، اداری هشت فقره، مراکز آموزشی سه مورد، صنعتی دو مورد، انبار دو مورد و هفت مورد نیز مربوط به سایر موارد بوده است.

وی بیان کرد: ۵۱۳ فقره عملیات امداد و نجات نیز طی سال گذشته انجام شده که این عملیات‌ها شامل ۱۹۴ مورد گرفتن حیوانات وحشی و موذی، ۱۱۴ مورد گیر کردن در آسانسور، ۴۸ فقره امداد در تصادفات، ۴۶ مورد گیرکردن انگشتر، ۲۵ مورد بسته شدن درب، ۲۱ فقره آب‌گرفتگی و سیلاب، برف و کولاک هشت مورد، کوهستان هفت مورد، انفجار گاز هشت مورد، عملیات غواصی شش مورد، سقوط از ارتفاع دو مورد، سقوط در چاه دو مورد، سقوط اشیا خفگی و گاز گرفتگی و ریزش آوار سه مورد و ۲۹ عملیات نیز به سایر موارد اختصاص داشته است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج همچنین گفت: در عملیات‌های صورت گرفته تعداد ۷۵ نفر از شهروندان دچار آسیب دیدگی شده و متأسفانه تعداد ۲۶ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

فضل وزیری افزود: یک هزار ۱۲۲ عملیات انجام شده در محدوده شهر، ۲۲ عملیات خارج از محدوده شهر و ۱۲ عملیات هم در محدوده روستاها انجام شده است.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: در طول سال گذشته ۱۲ هزار و ۶۹۹ نفر تحت آموزش قرار گرفتند که شامل دو هزار و ۱۴۰ نفر به صورت درون سازمانی و ۱۰ هزار و ۵۵۹ به صورت برون سازمانی آموزش لازم را فرا گرفتند.

کد خبر 4584312

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی شهرداری سنندج اطفای حریق عملیات امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۳۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در اثر سقوط یک دستگاه ون به دره در مسیر شهرستان صیدون به امامزاده عبدالله یک‌ نفر کشته و ۹ نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،  عباس نجفی در تشریح این خبر گفت: با سقوط یک دستگاه ون به دره در مسیر شهرستان صیدون به امام‌زاده عبدالله، 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات امام حسن عسکری(ع) شهرستان باغملک و 2 خودرو (آمبولانس و ست نجات) به محل اعزام شدند.

وی افزود: امدادرسانی این عملیات که بعد از ظهر امروز؛ جمعه 7 اردیبهشت رخ داد، سه ساعت به طول انجامید.

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: نجاتگران پس از رهاسازی سرنشینان، هشت مصدوم را برای انتقال تحویل اورژانس دادند و یک مصدوم توسط نجاتگران به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • ضرورت به‌روزسانی تجهیزات اطفای حریق در کرمانشاه
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی