Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@02:55:15 GMT

اعضای هیات رئیسه سومین دوره اتاق بازرگانی البرز مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۴۱۱۳

اعضای هیات رئیسه سومین دوره اتاق بازرگانی البرز مشخص شد

انتخابات هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان البرز برگزار و "رحیم بنا مولایی " با ۱۵ رای به عنوان رئیس اتاق بازرگانی البرز انتخاب شد. ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، در انتخابات هیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان البرز رحیم بنامولایی به عنوان رییس ،مصطفی هاشمی و فریبرز بینش پور با 12 رای  به ترتیب با توافق طرفین به عنوان نایب رئیس اول و دوم ، جعفر  سلیمانی با 10 رای در سمت خزانه‌دار  و سید احمد میرجلیلی با 9 رای به عنوان منشی هیات رییسه انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البرز برای مقابله با بحران‌های احتمالی با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه آماده استتشکیل بیش از 1667 پرونده تعزیراتی در طرح نظارتی نوروز 98 استان البرزشرایط البرز با توجه به شدت بارش‌ها تحت کنترل است

همچنین رحیم بنامولائی، نبی اله نوری نسب، مجید غیاثی، یداله مالمیر، فایق زرافشان، شاهین ظهوری، پرهام رضایی، امیر فرشچی، محسن امینی و  شادی حاضری به عنوان اعضای اتاق البرز در هیات نمایندگان اتاق ایران انتخاب شدند.

انتخابات سومین  دوره  اتاق بازرگانی البرز در اسفندماه سال گذشته با حضور فعالان اقتصادی در  چهار گروه تخصصی بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی برگزار شد.

انتهای پیام/ن

R41451/P/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان

دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا با حضور روسا و نمایندگان اتاق‌های بازرگانی کشورهای آسیایی و اتاق‌های بازرگانی ایران روز دوشنبه به میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان آغاز به کار کرد.نمایشگاه منتخب توانمندی‌های صادراتی استان اصفهان و نشست نمایندگان اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا از برنامه‌های جنبی این رویداد بود. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077137 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفتگوی همکاری آسیا در اصفهان
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد