Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از سپاه ثارالله استان کرمان ، روح‌الله نیکخواه، مسئول اردویی سپاه ثارالله استان کرمان امروز دوشنبه، 19 فروردین درباره اردوهای راهیان نور گفت: سال گذشته بیش از سیزده هزار بسیجی خواهر و برادر در سه بخش دانش‌آموزی و دانشجویی و محلات در قالب 85 دستگاه اتوبوس از یادمان‌های مختلف عملیاتی در قالب کاوان راهیان نور بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی از تاریخ 29 مهر ماه 97 آغاز و در تاریخ 30 آذر 97 به اتمام رسید و همچنین در بخش دانشجویی از تاریخ 12 اسفند 97 تا 26 اسفند 97 در بخش محلات هم از تاریخ 27 اسفند 97 اعزام شروع و تا 14 فروردین سال جاری اعزام کاروان‌ها انجام شد .
نیکخواه از رشد 30 درصدی زائران راهیان نور در سال 98 خبر داد و گفت: خوشبختانه امسال با وجود مشکلات اقتصادی جامعه، شاهد رشد 30 درصدی زائرین راهیان نور بودیم و حضور جوانان هم در بخش زائرین و هم در بخش خادمین پررنگ تر از سال های قبل بود.
مسئول سازمان اردویی سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: جوانان بیش از 70 درصد از اعزام‌های ما را به خود اختصاص دادند و در این زمینه ادارت و نهادها تعامل خوبی با ما داشتند.
نیکخواه افزود: جا دارد از آموزش پرورش، استانداری و آموزش عالی استان کرمان تشکر و قدر دانی کنیم که با وجود مشکلات اقتصادی همکاری بسیار خوبی داشتند و همچنین ازمرکز صدا و سیمای استان کرمان که با پوشش اخبار راهیان نور ما را یاری کردند تقدیر می‌کنیم.
وی تأکید کرد: با توجه به وقوع سیل و حوادث پیش آمده، اعزام به مناطق عملیاتی از قرارگاه مرکزی به مدت دو روز در روزهای ششم و هفتم فرودین ماه لغو شد ولی ما بقی اعزامها در موعد مقرر برگزار شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان سیاست و اقتصاد سپاه ثارالله راهیان نور اعزام بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد

 

     به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند ومعلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram. emdad. irحمایت مادی و معنوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده بگیرند.

عسکری نژاد افزود: ۲۷ هزار و ۵۴۸ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ۴۴۱ نفر از این ایتام فاقد حامی و نیازمند حمایت خیران هستند.

 

دیگر خبرها

  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • ۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود