Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اصناف خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج اصناف ضمن تشکیل کمیته بحران اصناف به ریاست سید محمود هاشمی رئیس اتاق اصناف و دبیری سازمان بسیج اصناف اقدام به تقسیم کار بین اتحادیه و ترغیب و تهییج خیرین در فضای مجازی نمود به شکلی که رقابتی جهت کمک رسانی در بین صنوف ایجاد شد و اقدامات بسیار خوبی که به شرح ذیل می باشد انجام پذیرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۔ اعزام هفت دستگاه جرثقیل در روز حادثه جهت جابجایی خودرو های آسیب دیده و اعزام ۱۲ یدک کش به مدت سه روز جهت کمک به خودرو های آسیب دیده توسط اتحادیه حمل و نقل

۲ - تامین ۱۵ دستگاه پمپ تخلیه آب بصورت مجانی توسط بازرگانی شریف و اتحادیه موتور آلات کشاورزی

٣- پخت ، بسته بندی و توزیع غذای گرم در اقامت گاه موقت مسافران و زائران و محلات سیل زده(۹۲۰۰ دست غذا) با همکاری اتحادیه های رستوران داران ، درودگران ، تلفن همراه و پزندگان ..

۴- توزيع آش و حلیم طی چند روز به میزان ۳۲۰۰ کیلوگرم اتحادیه پزندگان و خیرین.

۵- توزیع ۷۵۰۰ قرص نان توسط اتحادیه نانوایان

6-اسکان و پذیرایی رایگان در ساعات اولیه توسط مسافرخانه داران ، رستوران داران و سفره خانه ها در ۸ مکان

۷- پذیرایی با شیر ، آب میوه ، کیک و آب معدنی از نیروهای خدماتی و امداد گر مستقر در مکان های حادثه دیده ( اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی)

۸- خدمات رایگان اتحادیه های صنفی آهنگران اتومبیل و کمک فنرسازان ، تعمیر کاران اتومبیل سبک و سنگین، باطری ساز ، خدمات برق و الکترونیک خودرو و تامین بخشی از قطعات خودرو ها بصورت رایگان توسط اتحادیه لوازم یدکی، ارائه خدمات و تعمیر رایگان تلفن همراه و تعویض سیم کارت رایگان سیل زدگان

9- افزایش ساعات کار کشیک واحد های صنفی تحت پوشش اتحادیه های نانوایان ، لوازم یدکی ، خدمات برق خودرو ، تلفن همراه و ظروف ملامین و پلاستیک و اسباب بازی، ابزار و یراق ، رستوران داران ، عمده فروشان مواد غذایی ، پیتزا و اغذیه فروش خواربار و سوپر مارکت

۱۰ - اعزام ۱۰ دستگاه لجن کش به محلات سیل زده شیراز جهت تخلیه فاضلاب.

۱۱ - شستشوی فرشهای منازل محلات سیل زده شیراز با محوریت اتحادیه صنف فروشندگان فرش دستباف به تعداد۳۵۰۰ تخته فرش.

۱۲- توزیع پوشاک ، لباس گرم ،طاقه های پلاستیک سنگین ، کنسرو توسط اتحادیه های پوشاک ، ملامین و اسباب بازی و عمده فروشان موادغذایی

۱۳ - تعهد رنگ آمیزی و تامین رنگ بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی محلات سیل زده از سوی اتحادیه رنگ.

۱۴ - شستشوی رایگان البسه و پوشاک سیل زدگان توسط اتحادیه خشکشویی، لازم به توضیح است تمامی اتحادیه های صنفی شهرستان شیراز اعلام آمادگی خود را به کمیته بحران اعلام نمودند و هم اکنون در حال جمع آوری کمک جهت مناطق سیل زده لرستان و خوزستان می باشند.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بسیج اصناف شیراز سیل کمک رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۴۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه با توجه به بارندگی‌های سیل آسای روز گذشته و خسارت به زیرساخت‌ها و برخی منازل مسکونی روستای تختان در بخش سراب میمه نشست ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران شهرستان دهلران با حضور مدیر کل مدیریت بحران استان، فرماندار ویژه دهلران و معاون عمرانی فرماندار، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان، جانشین آبفای استان، بخشداران سراب میمه و زرین آباد، جمعی از مسئولان شهرستان و دو بخش زرین آباد و سراب میمه برگزار شد.

گزارش تکمیلی این نشست و بازدید میدانی ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران شهرستان دهلران از روستای تختان در بخش سراب میمه به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6096115

دیگر خبرها

  • هشدار کارشناسان درباره بحران مسکن در اروپا و خطر راست افراطی
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • چگونه برای کسب و کارمان شناسه یکتا رایگان بگیریم؟
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • جنبش حامی فلسطین به دبیرستان‌های فرانسه کشیده شد
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد