Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چادگان با اشاره به اقامت ۱۲۷ هزار مسافر نوروزی در چادگان، گفت: ۶۰ بازرسی از محل های اسکان مسافران در ایام نوروزی توسط این اداره برای رفاه حال مسافران صورت گرفته است.

«نورالله عبداللهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در چادگان با بیان اینکه 127 هزار مسافر نوروزی  از 28 اسفند  سال 97 تا 16 فروردین 98 در این شهرستان اقامت کردند، گفت: 96 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری و دست ساز چادگان بازدید کردند که خانه معظم الملک میر پنج به عنوان موزه دوره قاجاریه است بیشترین  آمار بازدید را به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چادگان با یاد آوری اینکه  ۹ کمیته  با هدف رفاه مسافران نوروزی در شهرستان تشکیل شد، از 60 بازرسی و بازدید محل های اسکان مسافران در این ایام خبر داد و یادآوری کرد: شهرستان چادگان دارای یک خانه بومگردی، ۳۰ خانه مسافر و سه هزار خانه ویلایی است.

 

وی با اشاره به ثبت مقبره کاوه آهنگر به عنوان اثر ملی در سال گذشته، ادامه داد: شهرستان چادگان دارای ۳۰ اثر تاریخی، فرهنگی و مذهبی است که هفت اثر آن تا کنون به ثبت ملی رسیده است./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل بارندگی و سیلاب خسارت سیلاب سیل لرستان کمک به سیل زدگان خوزستان خبرگزاری شبستان سیل زدگان هلال احمر چادگان اسکان مسافران نوروزی آثار تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین مجری صداوسیما به ژیلا صادقی

آفتاب‌‌نیوز :

مجتبی پوربخش مجری سابق صداوسیما با انتشار عکسی از ژیلا صادقی، مجری جنجالی تلویزیون که گفته می‌شود مربوط به سفر اخیرش به امریکا است، نوشت: «ایشالا که برای تمدید اقامت آمریکای جنایت کار نرفته بودید؟ پوشش آزاد و اقامت آمریکا حق هر شهروندی است، اما نه آن‌هایی که چشمشان را مشکلات اقتصادی و فشار‌های اجتماعی مردمشون می‌بندند و فقط دهان‌شان باز میکنند»

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • رزرو هتل در مسقط برای سه روز
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • ادعای میرسلیم درباره حرکت اطرافیان خلخالی برای ریختن در خانه مردم
  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • طعنه سنگین مجری صداوسیما به ژیلا صادقی
  •  جیب‌بُرترین شهرهای اروپا برای گردشگران کدام‌ها هستند؟
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد