Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@01:52:13 GMT

قهرمان ووشوی جهان در اندیشه پنجمین طلا

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۷۹۱۴

قهرمان ووشوی جهان در اندیشه پنجمین طلا

تهران- ایرنا- ووشوکار پرافتخار ایران و جهان با بیان اینکه دوران مصدومیت را پشت سرگذاشته است، گفت: در اندیشه کسب پنجمین مدال طلای جهان هستم.

«محسن محمدسیفی» که پاییز سال گذشته و پس از کسب مدال طلای جام جهانی، زانوی مصدوم خود را به تیغ جراحان سپرد در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: روزهای سخت پس از جراحی را سپری کردم و خوشبختانه اکنون در شرایط ایده آلی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: حدود 20 روز است که تمرینات فنی را آغاز کرده ام. بدنسازی و تمرینات هوازی را نیز از قبل پیگیری می کردم.
سیفی ادامه داد: چند ماه بود که تمرین جدی نداشتم و کمی اضافه وزن دارم و به همین دلیل با برنامه ریزی دقیق و انجام تمرینات چابکی و تعادلی به شرایط ایده آل بازخواهم گشت.
دارنده سه مدال طلای بازی های آسیایی با اشاره به اینکه تا زمان آغاز اردوهای تیم ملی به آمادگی مناسب می رسد، تصریح کرد: هدفم موفقیت در رقابت های جهانی چین است.
سیفی که چهار طلا و یک نقره جهان را در کارنامه دارد، گفت: سال 2009، نخستین بار در مسابقات جهانی شرکت کردم و پس از آن چهار طلای جهان و سه طلای بازی های آسیایی را به دست آوردم و اکنون در اندیشه پنجمین طلای جهان هستم.
وی در خصوص دلایل موفقیت خود در یک دهه اخیر، توضیح داد: هیچگاه برای موفقیت قانع نبوده ام و هر مدال طلایی که کسب می کنم را خیلی زود به دست فراموشی می سپارم. برایم موفقیت ووشوی کشور و به اهتزار درآوردن پرچم ایران از همه چیر مهم تر است.
سیفی که همسرش «مهسا جاور» از قهرمانان مطرح قایقرانی ایران است در خصوص تاثیر او در ادامه روند موفقیت ها، گفت: خوشحالم که همسرم به عنوان یک ورزشکار حرفه ای شرایطم را به خوبی درک می کند. مصدومیت ها، خستگی و ناراحتی ها من هیچگاه موجب ناراحتی او نمی شود تا بتوانم همچنان با قدرت در مسیر قهرمانی حرکت کنم.
اردوهای اماده سازی تیم ملی ووشوی بزرگسالان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان از 16 تیرماه آغاز می شود.
رقابت های ووشوی قهرمانی جهان از 24 مهرماه در شانگهای چین آغاز به کار می کند.
ورزشی**3783**9118**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رزمي ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان اسبق ایران درگذشت

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی فدراسیون جودو نوشت: امیر ملکی‌پور قهرمان اسبق سنگین وزن تیم ملی جودو کشورمان به دلیل عارضه قلبی شب گذشته (جمعه هفتم اردیبهشت ماه) درگذشت.

ملکی پور سال‌ها عضو تیم ملی جوانان و بزرگسالان بود، وی مدال طلای مسابقات جوانان آسیا،چندین مدال در تورنمنت‌های مختلف و چندین دوره قهرمان مسابقات قهرمانی کشور بوده است.

خبرورزشی ضایعه درگذشت مرحوم ملکی‌پور قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا را خدمت خانواده مرحوم ملکی‌پور و خانواده بزرگ جودو تسلیت گفت.

کد خبر 847413 برچسب‌ها جودو ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا