Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به خسارت موج های اول و دوم بارش ها به اراضی و بخش های کشاورزی استان، گفت: طی سیل های اخیر بیش از یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال خسارت به بخش های مختلف کشاورزی استان وارد شد.

«ذبیح الله غریب» امروز (دوشنبه ۱۹ فروردین) با اشاره به خسارت سیلاب های اخیر به بخش های مختلف استان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: با توجه به موج های بعدی بارش ها هشدارهای لازم برای کاهش خسارات احتمالی به واحد های پرورش ماهی اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه علی رغم تمام هشدارها شاهد خسارت به حوضچه های پرورش ماهی در برخی از شهرستان های استان بودیم، افزود: شیلات داران باید برای کاهش خطرات آب های گل آلود از آب های برگشتی به حوضچه ها استفاده کنند.

 

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۲۰ سد خاکی و سیل بند در استان وجود دارد، اظهار کرد: تمام این سدها به همت ۶۵ گروه بررسی شده و خطرات احتمالی به مناطق پایین دست اعلام شده است.

 

غریب از رهاسازی آب برخی از سدهای استان به منظور کاهش خطرات احتمالی ناشی از شکستن یا سرریز آب این سدها خبر داد و تصریح کرد: در همین راستا با کاهش حجم مخازن سدها و با توجه به بارش های آینده خطری سدهای استان را تهدید نمی کند.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به خسارت موج های اول و دوم بارش ها به اراضی و بخش های کشاورزی استان، گفت: طی سیل های اخیر بیش از یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال خسارت به بخش های مختلف کشاورزی استان وارد شد.

 

وی بابیان اینکه در اثر این بارش ها حدود ۷۰۰ میلیارد ریال خسارت نیز به بخش شیلات استان وارد گردید، خاطرنشان کرد: با توجه به بیمه بودن حدود ۲۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی و باغات استان برآوردهای کارشناسان برای جبران خسارت ها ادامه داد.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل بارندگی و سیلاب کمک به سیل زدگان خسارت سیلاب سیل لرستان سیل زدگان خبرگزاری شبستان مناطق سیل زده خوزستان بارندگی و سیلاب سیلاب وقوع سیل خسارت سیلاب خسارت سیل چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

روح‌الله سعیدی مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال برای حمایت از کشاورزان مجری طرح جهش تولید در دیمزار‌ها ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی (کارنده) در بانک ملی استان تشکیل شده که از این تعداد ۲۵ دستگاه کارنده به کشاورزان تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید

بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری

وی افزود: پارسال در راستای اجرای این طرح ۶۷ دستگاه کارنده با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به کشاورزان اهدا شد.

سعیدی اظهار کرد: ادوات کشاورزی با تسهیلات ارزان قیمت چهار درصد و بازپرداخت پنج ساله و بیش از ۷۰ میلیارد ریال تحویل کشاورزان داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی بارش‌های اخیر به کشاورزی کرمانشاه
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • خسارت ۳۰ میلیاردی بارندگی به عشایر در چهارمحال و بختیاری
  • خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر
  • پرشدن کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه درپی بارش‌های اخیر
  • کاهش آفت ملخ در زمین‌های کشاورزی با بارش‌های بهاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • کاهش پرونده‌های قضایی چهارمحال و بختیاری
  • کاهش آفت ملخ در اراضی کشاورزی با بارش های بهاری